• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    Oh, hier kan je nog wel alles zien :Y)

    Link doet het niet.
    Stuur die link nog is. Want nu ben ik best wel nieuwsgierig :Y)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 22:33 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    HAHAHAH - Om die mensen moet je lachen en verder nooit meer aan denken..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik vind het eigenlijk een beetje overdreven. Ik vind ze nou niet heel erg sletterig ofzo (okay, behalve die foto waar ze in hun ondergoed ofzo staan lol), maar voorderest vind ik het wel meevallen. Ik ken nog wel een aantal mensen die er zo uitzien zeg maar, maar die zijn heel aardig :Y)


    As travars

    Prisjex3 schreef:
    Je doet precies hetzelfde dan wat zij volgens jou doet. Vooroordelen geven. Jij denkt dat ze jou direct gaat pesten om hoe je eruit ziet. Maar jij doet weer een vooroordeel over wat zij zou gaan doen en hoe ze is. Je weet niet eens hoe ze is.. Niet om zulke mensen te beschermen ofzo hoor. Maar ze hoeft niet direct te pesten omdat ze er zo uitziet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Ok gaat iedereen dat nou quoten terwijl ze mijn reactie daarop niet eens hebben gelezen? Flauw.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ok gaat iedereen dat nou quoten terwijl ze mijn reactie daarop niet eens hebben gelezen? Flauw.


    Ach, tegenwoordig mag je nooit je mening uiten D:
    Als je dat wilt, ga je gang hoor. Maakt mij niet uit. Ik vind het wel interessant.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)

    Ach, tegenwoordig mag je nooit je mening uiten D:
    Als je dat wilt, ga je gang hoor. Maakt mij niet uit. Ik vind het wel interessant.

    Lol ik heb echt geen idee of dat nou heel erg sarcastisch gemeen naar mij bedoeld of gewoon echt zoals er hier staat.. lol.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Lol ik heb echt geen idee of dat nou heel erg sarcastisch gemeen naar mij bedoeld of gewoon echt zoals er hier staat.. lol.


    Euhm, ik bedoelde het niet sarcastisch gemeen naar jou bedoeld? Wow, lange zin hahahah :'D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 22:52 ]


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)

    Euhm, ik bedoelde het niet sarcastisch gemeen naar jou bedoeld? Wow, lange zin hahahah :'D

    Oke! Haha, ja je weet nooit, iedereen hier is hier altijd zo sarcastisch, lol.

    Ik kan haar tumblr pagina niet eens zien :33


    Alleen maar tranen van geluk

    WAUW wat heeft zij een ontiegelijke rotkop.
    en dat soort haar vind ik sws lelijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaha, ik kan alleen maar een paar foto's zien en dan niet groot. Maar op sommige foto's zie je echt een keilichte rand bij haar haar van de foundation. En dan bij zo'n andere bij d'r ogen. Die zijn dan ineens lichter x'D
    Ik gebruikte veel make-up, maar ik wist nog wel hoe ik er niet als een Barbie uit zou zien.

    Nou ik ken zo'n soort meisje die ook van die foto's heeft, maar die is tenminste wel wat voller, maar ook nog een keilieve meid. In ieder geval tegen mij en ik had het extreemste stijltje van mijn school op een gegeven moment. Ze is alleen een bitch tegen normale mensen die ze niet mag, omdat iets in hun houding tegenover anderen of gedrag niet aanstaat.
    Maar deze van deze foto's komen echt over van: "wij zijn de mooiste wezens op de wereld, ook al zal ik dat nooit hardop zeggen."


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wil iemand mijn ogen er weer in doen D: ewww.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Oke! Haha, ja je weet nooit, iedereen hier is hier altijd zo sarcastisch, lol.

    wie zegt dat iedereen hier altijd zo sarcastisch zijn?


    They fell in love, didn't they?