• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    Tsjaa, ik vind haar slaapkamer wel weer mooi xD

    Niemand is perfect zou ik zeggen.. Je bent mooi op je eigen manier..
    Niet rot bedoelt, ik bedoel het gewoon in het algemeen


    What is youre favo scary movie?

    shadowsalyer schreef:
    Why do you care? You are you and she is she. Dat zij perfect is, zoals ze het zelf zegt, wil nog niet zeggen dat jij het niet kan zijn. Zo kom je eigenlijk alleen maar jaloers over in een manier als: "Omg, I wanna be like her" (ik zeg niet dat je dat bent, maar zo komt het over)

    Denk je serieus dat ik zoals háár wil zijn? Ik ben zowat de enigste persoon die ik ken die tegen iedereen zegt dat die mooi is zoals diegene is en zich niks moet aantrekken van die meisjes waar ZIJ waarschijnlijk voor staat! Dus waag het niet om dat tegen mij te zeggen want daar kan ik echt niet tegen. En 'i care' omdat ik in een depressie ben gepest door mensen zoals haar.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:45 ]

    Zeiktopic.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Zeiktopic.

    Ik zeik graag.

    Major schreef:
    Hmm, dat vind ik heel snel gesproken, aangezien je geen bewijs dat dat meisje mensen zou pesten. Het enige wat op die Tumblr staat zijn wat fotos met wat hakken en vriendinnen op. Dat vind ik nogal snel geoordeeld. Ik begrijp dat je pesters haat, maar om daar nou een vreemde van te beschuldigen omdat die net slank is, vind ik een beetje vreemd. Ik ken genoeg dunne, 'mooie' mensen die heel erg aardig zijn en nooit een vlieg kwaad doen.


    Get outta my head!

    I totaaaaaally understand.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nouja als iemand meteen zo over me zou praten, zou ik ze expres gaan pesten.
    Zeiken over pesten maar zelf wel keiharde vooroordelen hebben over mensen die je alleen maar op foto's hebt gezien? Dat is echt low.
    Zij kan er ook niks aan doen dat ze knap is, en daar moet ze ook vooral trots op zijn. Waarom zou dat niet mogen?
    En daarnaast is het nog wel de vraag of ze echt zo knap is, want je hebt ook nog lichtinval, cameraposities en photoshop.

    Het stinkt hier naar jaloezie.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 18:57 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je doet precies hetzelfde dan wat zij volgens jou doet. Vooroordelen geven. Jij denkt dat ze jou direct gaat pesten om hoe je eruit ziet. Maar jij doet weer een vooroordeel over wat zij zou gaan doen en hoe ze is. Je weet niet eens hoe ze is.. Niet om zulke mensen te beschermen ofzo hoor. Maar ze hoeft niet direct te pesten omdat ze er zo uitziet.


    <3

    HAMMERTIME schreef:
    Nouja als iemand meteen zo over me zou praten, zou ik ze expres gaan pesten.
    Zeiken over pesten maar zelf wel keiharde vooroordelen hebben over mensen die je alleen maar op foto's hebt gezien? Dat is echt low.
    Zij kan er ook niks aan doen dat ze knap is, en daar moet ze ook vooral trots op zijn. Waarom zou dat niet mogen?
    En daarnaast is het nog wel de vraag of ze echt zo knap is, want je hebt ook nog lichtinval, cameraposities en photoshop.

    Het stinkt hier naar jaloezie.

    Ten eerste vind ik het low van jou dat jij mensen meteen zou pesten als ze zo over jou praten, maar oke.
    Ten tweede, de mensen die mij altijd hebben gepest kende ik door en door, geloof mij nou maar, en dat mag dan wel ook low zijn van mij, maar sowieso ken ik heel dat wijf niet en roep ik nooit achter iemand zijn rug van iemand die ik ken dat diegene een hoer of een vieze slet is? En ik heb niks gezegt over dat zij niet trots mag zijn op het feit dat ze dan knap is, want natuurlijk mag ze dat zijn maar als je gewoon naar die foto's kijkt? Sorry hoor, maar ik weet zeker dat jij niet kan ontkennen dat jij ook bepaalde vooroordelen over zulke mensen hebt, knap of niet, wel kennen niet kennen, of lichtinval enzo. En jaloers? Als jij dat zo denkt dat ik jaloers ben, oke. Maar dat ben ik echt totaal niet.


    Prisjex3 schreef:
    Je doet precies hetzelfde dan wat zij volgens jou doet. Vooroordelen geven. Jij denkt dat ze jou direct gaat pesten om hoe je eruit ziet. Maar jij doet weer een vooroordeel over wat zij zou gaan doen en hoe ze is. Je weet niet eens hoe ze is.. Niet om zulke mensen te beschermen ofzo hoor. Maar ze hoeft niet direct te pesten omdat ze er zo uitziet.

    Ik pest haar niet? Ik zeg wat ik van haar vind en hoe ik haar als persoon zou zien, en nu ga ik het weer zeggen: Jij kan niet ontkennen dat jij ook vooroordelen over zulke mensen hebt. Oke, iedereen heeft vooroordelen op elk persoon? Dus sorry, als ik een keer mijn mening spreek over zulke mensen? Misschien kom ik haar ooit tegen en is ze wel het geweldigste mens dat ik ooit heb gezien? Maar soort zoekt soort, dus dat zal vast nooit gebeuren. Heb jij wel is ooit een superknap meisje die 'perfect' is naar de meeste mensen, samen gezien met iemand die altijd al gepest is om zijn/haar uiterlijk? Nou dacht het niet.

    Not found
    We couldn't find the page you were looking for.

    Feel free to contact support if there's anything
    we can help you find.


    Dat staat er dus, PFFFFFFF.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Not found
    We couldn't find the page you were looking for.

    Feel free to contact support if there's anything
    we can help you find.


    Dat staat er dus, PFFFFFFF.

    Dat krijg ik nu ook.. mmm, vaag. Dan heeft ze der naam veranderd ofzo. Moet je anders kijken op de vorige pagina van dit topic, daar staan een paar foto's.

    OHMYCHIARA schreef:
    Not found
    We couldn't find the page you were looking for.

    Feel free to contact support if there's anything
    we can help you find.


    Dat staat er dus, PFFFFFFF.

    Ik kan ook geen foto's meer zien :(


    As travars

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Dat krijg ik nu ook.. mmm, vaag. Dan heeft ze der naam veranderd ofzo. Moet je anders kijken op de vorige pagina van dit topic, daar staan een paar foto's.

    Daar staat ook Not found. Misschien moet je de link opnieuw plaatsen. Of stuur het via een privé-bericht. Wist je dat ik nu wel nieuwsgierig ben pfu.


    We accept the love we think we deserve.

    ik ben nu ook echt heel nieuwsgierig.