• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    Zulke negeer ik altijd. Als ik zoiets zie dan klik ik het gewoon weg.


    Forever.

    Sarita schreef:
    (...)
    wie zegt dat iedereen hier altijd zo sarcastisch zijn?

    Zo chill, dat was helemaal niet rot bedoeld? Dat is juist iets dat ik harstikke grappig vind. Dus ik weet niet waarom je zo moet reageren op iets als je de achterliggende gedachten niet eens weet.

    Btw, zij komt me bekend voor. Is ze een scenequeen of een site-model?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    Btw, zij komt me bekend voor. Is ze een scenequeen of een site-model?

    Een scenenqueen? Ik weet niet waar jou link naar leid, en lol een sitemodel? Geen idee.

    Ik vind haar wel knap en ze zien er gezellig uit. I don't know als je mij zou zien lopen zou je ook zo over me denken, maar ik ben totaal niet zo en mijn vriendinnen zijn ook niet zo. Ik kan er niet tegen dat er zo over mensen word geordeeld, ik zie het meer als jaloezie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Grappig om te lezen dat bijna half Quizlet meisjes zoals haar (mij dus ook) zouden vermijden als ze me zouden zien. Net alsof jullie je beter voelen terwijl je zulke type meisjes niet eens kent ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miyagi schreef:
    Hoe noemt ze het ? fuckin' perfect las ik?
    Dude ... Kinda have an big ego much?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ze is oranje.
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOH DIE OUDE TIJDEN, TOEN ORANJE NOG GEEN HUIDSKLEUR WAS.


    wth.

    Jacksass schreef:
    Grappig om te lezen dat bijna half Quizlet meisjes zoals haar (mij dus ook) zouden vermijden als ze me zouden zien. Net alsof jullie je beter voelen terwijl je zulke type meisjes niet eens kent ;x

    Zulke mensen worden nou eenmaal snel beoordeeld voor hun uiterlijk. Dat doet iedereen toch? Als jij iemand ziet die klein, veel puistjes, bril en rare kleding draagt vermijd jij die ook, dat doet iedereen bij mensen die anders zijn dan hunzelf.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Een scenenqueen? Ik weet niet waar jou link naar leid, en lol een sitemodel? Geen idee.[/i]


    Nee, vraag het gewoon. Ze lijkt me geen scenequeen. Gewoon ze komt me bekend voor. Misschien dat 40% van de meisjes in Amerika hetzelfde lijken als haar; (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Zulke mensen worden nou eenmaal snel beoordeeld voor hun uiterlijk. Dat doet iedereen toch? Als jij iemand ziet die klein, veel puistjes, bril en rare kleding draagt vermijd jij die ook, dat doet iedereen bij mensen die anders zijn dan hunzelf.

    Uhm eerlijk gezegt ga ik met iedereen om, ik ken genoeg emo's en shit. Maar iedereen denkt dat ik heel anders ben dan ik eigenlijk ben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Believers schreef:
    (...)

    Nee, vraag het gewoon. Ze lijkt me geen scenequeen. Gewoon ze komt me bekend voor. Misschien dat 40% van de meisjes in Amerika hetzelfde lijken als haar; (krul)

    Ja, dat laatste waarschijnlijk, lol.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Uhm eerlijk gezegt ga ik met iedereen om, ik ken genoeg emo's en shit. Maar iedereen denkt dat ik heel anders ben dan ik eigenlijk ben.

    Ja, maar die horen waarschijnlijk niet tot het 'groepje' waarmee je zit. En misschien is dat bij jou zo, maar zo heeft iedereen een beeld van iedereen.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ja, dat laatste waarschijnlijk, lol.



    Mán, wat haat ik die bitches daar. Ja, ik kan het weten wat ik heb er zelf met één gesproken! Een échte American slut! (krul)(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Ja, maar die horen waarschijnlijk niet tot het 'groepje' waarmee je zit. En misschien is dat bij jou zo, maar zo heeft iedereen een beeld van iedereen.

    Nee, maar dat hoeft toch ook niet. Je hebt nou eenmaal groepjes mensen. En wij vinden anderen mensen best aardig en de mensen met wie ik om ga zijn gewoon normaal en aardig, het zijn gewoon vooroordelen die iedereen heeft. Echt zo'n beetje heel Quizlet voelt zich ver boven dat soort meisjes, als je geen make-up draagt ben je ook beter en ga zo maar door. Zo denken de meesten hier echt, persoonlijk mijd ik dat soort mensen liever.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.