• /

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:27 ]

    Believers schreef:
    (...)

    Ik denk dat Abruzzi iets anders bedoeld. Natuurlijk kan je populair-aardig zijn. Maar er is ook populair-slecht. En volgens mij straal je je innerlijk naar buiten.

    There you go! Ik bedoel dat ze zo een gedrag uitstraalt. Oke, misschien is ze wel helemaal hartsikke aardig, maar dat weet ik niet, en tot nu toe heeft ze mij helemaal maar laten denken wat voor persoon zij is.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 16:50 ]

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Urgh, jezus, lees eerst al mijn reacties dan, want ik heb echt al twintig keer gezegd dat ik weet dat ik vooroordelen heb en dat ik ze niet ken! Zo een beeld krijg je gewoon van zulke mensen. En er is geen probleem, ik geef gewoon mijn mening?

    waarom zou je zo'n beeld krijgen alleen omdat ze volgens jou "perfect" zijn ? ga mij dan ook maar haten, ik loop met adidas vesten, uggs, en draag make-up, kortom, ik loop met de mode mee, ik wil altijd dat mijn haar perfect zit ookal lukt het niet altijd, en toch vinden veel mensen mijn aardig en ga ik met veel mensen om ? ook de mensen die minder gewadeert worden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 16:54 ]


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    waarom zou je zo'n beeld krijgen alleen omdat ze volgens jou "perfect" zijn ? ga mij dan ook maar haten, ik loop met adidas vesten, uggs, en draag make-up, kortom, ik loop met de mode mee, ik wil altijd dat mijn haar perfect zit ookal lukt het niet altijd, en toch vinden veel mensen mijn aardig en ga ik met veel mensen om ? ook de mensen die minder gewadeert worden.

    Volgens mij perfect zijn?! Waar haal je dat in godsnaam vandaan?!
    Ik heb ook uggs en draag ook makeup en ik wil toch ook dat mijn haar goed zit maar dat 9 van de 10 keer toch niet zit? En veel mensen vinden mij ook aardig en ik ga ook met veel mensen om en ik heb harstikke veel vrienden in een groepje van mensen die altijd worden gepest om hun uiterlijk dus ga mij alsjeblieft niet op punten lopen wijzen waarvan jezelf niet eens weet of dat uberhaupt wel zo is.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Volgens mij perfect zijn?! Waar haal je dat in godsnaam vandaan?!
    Ik heb ook uggs en draag ook makeup en ik wil toch ook dat mijn haar goed zit maar dat 9 van de 10 keer toch niet zit? En veel mensen vinden mij ook aardig en ik ga ook met veel mensen om en ik heb harstikke veel vrienden in een groepje van mensen die altijd worden gepest om hun uiterlijk dus ga mij alsjeblieft niet op punten lopen wijzen waarvan jezelf niet eens weet of dat uberhaupt wel zo is.

    schat er staat "size zero en perfect haar of een perfecte huid hebben of geweldige kleding". lees je eigen topic eerst beter. ;D


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    schat er staat "size zero en perfect haar of een perfecte huid hebben of geweldige kleding". lees je eigen topic eerst beter. ;D

    Oh ik zie nu al wat voor persoon jij bent. En serieus, is de society niet zo wilde je zeggen? Tegenwoordig moet iedereen zo zijn en is het opeens een grote misdaad om er niet zo bij te lopen. Heb je een keer een puistje is het opeens een supergroot probleem geworden?! Ben je een maatje te groot, terwijl je gewoon nog een goed gewicht heb, ben je opeens een dikke koe? Is je haar is pluizig word er naar je geroepen dat je een struisvogelkop hebt? Daar doelde ik op, en voor mij zijn die wijven niet perfect, zelfs verre van.

    taeyunx schreef:
    Wat een snolletjes.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Oh ik zie nu al wat voor persoon jij bent. En serieus, is de society niet zo wilde je zeggen? Tegenwoordig moet iedereen zo zijn en is het opeens een grote misdaad om er niet zo bij te lopen. Heb je een keer een puistje is het opeens een supergroot probleem geworden?! Ben je een maatje te groot, terwijl je gewoon nog een goed gewicht heb, ben je opeens een dikke koe? Is je haar is pluizig word er naar je geroepen dat je een struisvogelkop hebt? Daar doelde ik op, en voor mij zijn die wijven niet perfect, zelfs verre van.

    Uhm ik heb ook wel eens een puistje, pluishaar en ik ben ook niet size zero ik heb maatje 38 en mensen doen dat nooit tegen mij hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Oh ik zie nu al wat voor persoon jij bent.En serieus, is de society niet zo wilde je zeggen? Tegenwoordig moet iedereen zo zijn en is het opeens een grote misdaad om er niet zo bij te lopen. Heb je een keer een puistje is het opeens een supergroot probleem geworden?! Ben je een maatje te groot, terwijl je gewoon nog een goed gewicht heb, ben je opeens een dikke koe? Is je haar is pluizig word er naar je geroepen dat je een struisvogelkop hebt? Daar doelde ik op, en voor mij zijn die wijven niet perfect, zelfs verre van.

    kijk nu heb je dus een vooroordeel. hoe kun je nou weten wat voor persoon ik ben ? je kent me niet. en ja ik kan bitchy overkomen, maar daarom kan ik nog wel aardig zijn. maar het maakt mij echt niet uit wat je van me vind hoor, ik ken genoeg mensen die me wel mogen. :'D

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:15 ]


    Life is a beautiful struggle

    Jacksass schreef:
    (...)
    Uhm ik heb ook wel eens een puistje, pluishaar en ik ben ook niet size zero ik heb maatje 38 en mensen doen dat nooit tegen mij hoor.

    Nee, daarom verdedig je zulke mensen. En waarschijnlijk zal het me niks verbazen als jij dan toevallig als enige in dat 'groepje' van je, normaal doet tegen mensen en dat je vrienden elk persoon uitschelden. Oke, dat is gemeen om te zeggen dat weet ik zelf ook, maar dat maakt me op dit moment echt even geen ene flikker uit. Want ik weet hoe de maatschappij over zulke mensen denkt.

    Lol ik zit 2 mensen door elkaar te halen en deze was niet naar jou bedoeld. Deze was @Bangbros

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:16 ]

    Bangbros schreef:
    (...)
    kijk nu heb je dus een vooroordeel. hoe kun je nou weten wat voor persoon ik ben ? je kent me niet. en ja ik kan bitchy overkomen, maar daarom kan ik nog wel aardig zijn. maar het maakt mij echt niet uit wat je van me vind hoor, ik ken genoeg mensen die me wel mogen. :'D

    OH MY GOD. HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN. IK WEET DAT IK VOOROORDELEN HEB!? Nou oke. Als jij zoveel mensen hebt die je mogen, rot dan lekker op. Jezus.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    OH MY GOD. HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN. IK WEET DAT IK VOOROORDELEN HEB!? Nou oke. Als jij zoveel mensen hebt die je mogen, rot dan lekker op. Jezus.

    ten eerste, je mag niet met hoofdletters praten, en ten tweede, ik laat me niet bitchen door jou, en ga ik dus niet weg omdat het van jou moet. maar ik moet nu toch gaan, ikzie wel of ik vanavond wel weer kom, adieeu


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    ten eerste, je mag niet met hoofdletters praten, en ten tweede, ik laat me niet bitchen door jou, en ga ik dus niet weg omdat het van jou moet. maar ik moet nu toch gaan, ikzie wel of ik vanavond wel weer kom, adieeu


    Je mag wel in hoofdletters praten, zolang je hele bericht niet in hoofdletters is -denk ik-


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bangbros schreef:
    (...)
    ten eerste, je mag niet met hoofdletters praten, en ten tweede, ik laat me niet bitchen door jou, en ga ik dus niet weg omdat het van jou moet. maar ik moet nu toch gaan, ikzie wel of ik vanavond wel weer kom, adieeu

    Ik ben heus niet achterlijk hoor? En oke, laat je dan niet 'bitchen door mij' en ga dan ook niet weg omdat het van mij moet, maar doe het zelf. En kom maar niet meer, dat maakt het een stuk gezelliger.

    Bangbros schreef:
    (...)
    kijk zie nu zeg je het zelf, dat zegt nog niet dat die meisjes op de foto populair-slecht zijn ? en ik denk dat die meisje ook zoiets hebben van, het boeit mij niet wat iedereen vn me vind ? kijk zo denk ik er over, iedereen heeft een oordeel en dat oordeel accepteer ik maar ga niet vooroordelen als je diegene niet kent.


    Maar dat zegt ze toch niet? Ze zegt zelf dat ze vooroordelen heeft.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    eigenlijk zijn ze totaal niet perfect... tenzij perfect gelijkstaat aan '10 kilo make-up, sloerig gedrag en roken en drinken dat het geen naam heeft'.

    nou sorry; maar nu ben ik trots op mijn imperfectie.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.