• Ja ik zie mijn leven echt verdwijnen aangezien ik straks voor twee toetsen moet gaan leren, en een beschouwing moet schrijven en vanavond ook nog eens weg moet. En ik kan me er maar niet toe zetten om mijn laptop uit te doen en bezig te gaan. En ik vind dat ik een goed argument heb, als ze wereld toch vergaat in 2012 heb ik toch niks meer aan mijn VWO diploma. :Y)

    Wie vindt dat nou ook, dat school je leven gewoon afpakt. blub


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, dat over 2012, stiekem ben ik daar ook bang voor. & ja ik haat school, dat is de reden dat ik vandaag niet ben gegaan (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Hm, je doet me eraan denken dat ik ook nog twee repetities moet gaan leren, waarvan er één aardrijkskunde is.. kutvak

    En ja, school pakt je leven af.. ):


    Opgeven is geen optie.

    Ik zou er maar wat voor overhebben om weer normaal school te kunne volgen, want alleen maar thuiszitten is ook niet leuk. Jullie overdrijven ;x;x


    SLOAN.

    Ik vind het wel meevallen. Alsof het leven zonder school zo leuk is. Toen moesten we werken voor ons geld. Iedereen met ouders in een bepaalde stand, bleef de rest van z'n leven in die stand. Je moest werken voor je geld met een slecht leven. Nee, geef mij school maar en later een goede baan.


    To live would be an awfully big adventure

    True!
    En dat van 2012 mag niet gebeuren hoor! Dan is het EK! :9~


    ars moriendi

    Me (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind dat school me verschrikkelijk veel mogelijkheden biedt voor mijn verdere leven. Gaan jullie je maar druk maken over 2012, dan maak ik me druk om mijn toekomstige baan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, ik hoef niks te doen voor school. Stage pakt mijn leven van me af (cat)


    -

    Ik heb deze week nog een stuk of 6 toetsen te leren, nog 2 presentaties te maken, een werkstuk voor vrijdag, verder sterf ik ook nog volgende week bij taaldorp dat ik nog moet leren en naar Hamburg ga en naar een concert de dag daarna.
    Dus, ja ik zie mijn leven ook langzaam vervagen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Kuyt schreef:
    True!
    En dat van 2012 mag niet gebeuren hoor! Dan is het EK! :9~


    Precies!:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ach, school heeft ook z´n goede kanten.
    Een toekomst, bijvoorbeeld.
    En zeg nou zelf, hoeveel van je vriendinnen had je niet gekend zonder school?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sometimes.

    Me hates school. Ik moet nog vier weken en holy fuck wat moet ik nog veel doen in die vier weken om over te gaan D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik! Véél te veel werk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right