• Ja ik zie mijn leven echt verdwijnen aangezien ik straks voor twee toetsen moet gaan leren, en een beschouwing moet schrijven en vanavond ook nog eens weg moet. En ik kan me er maar niet toe zetten om mijn laptop uit te doen en bezig te gaan. En ik vind dat ik een goed argument heb, als ze wereld toch vergaat in 2012 heb ik toch niks meer aan mijn VWO diploma. :Y)

    Wie vindt dat nou ook, dat school je leven gewoon afpakt. blub


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hehe ja, ik doe ook eindexamen in 2012, maar toch, ik doe mijn best (cat)
    De toetsweek gaat tot nu toe goed dusja.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 22:28 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soms geven leraren zoveel huiswerk en taken op, dat je je afvraagt of ze wel nog een leven hebben buiten school ..


    Save me from myself.

    Ik zit er gelukkig niet meer op xd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ramsey schreef:
    Ik!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bwa, je kan doen wat je wil als je dood bent. Zolang je leeft moet je hard werken. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, waarom zou je dat nou doen.
    Ik bedoel, wieweet stort er straks een vliegtuig op je huis neer en dan heb je het voor niets gedaan enzo. (krul)

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 17:36 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik! Zeker nu het over een paar weken examens zijn ughh -.-


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Valt wel mee denk ik. Er zijn ook leuke vakken. Maar ja, ze mochten eens wat minder opgeven.
    Mee eens. Blub.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ook straks vergaat het maar merken wij het niet dat kan ook


    I love you Irem

    Ik heb net een week vakantie achter de rug, en nu komt er nog 1 ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bin there, done that. Sorta. :'D


    Kom op Ivs, je kan het! Als je nu huiswerk gaat maken enzo krijg je straks weer een lekkere massage van me!;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.