• Ja ik zie mijn leven echt verdwijnen aangezien ik straks voor twee toetsen moet gaan leren, en een beschouwing moet schrijven en vanavond ook nog eens weg moet. En ik kan me er maar niet toe zetten om mijn laptop uit te doen en bezig te gaan. En ik vind dat ik een goed argument heb, als ze wereld toch vergaat in 2012 heb ik toch niks meer aan mijn VWO diploma. :Y)

    Wie vindt dat nou ook, dat school je leven gewoon afpakt. blub


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dit!

    En ik kan me er maar niet toe zetten om mijn laptop uit te doen en bezig te gaan.


    _O_


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wil wel naar school blijven gaan, anders zit ik alleen maar binnen op mijn kont dik te worden.


    Food.

    Juist.
    Ga van school af en vergeet álles dat je er hebt geleerd, en probeer het dan een jaar vol te houden in deze maatschappij. I dare you.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Crowd schreef:
    Ik wil wel naar school blijven gaan, anders zit ik alleen maar binnen op mijn kont dik te worden.

    Dus mensen zijn dik omdat ze niet naar school gaan of niets uitvoeren?
    Jammer dat er nog geen school bestaat voor levensdomheid.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ramsey schreef:
    Ik!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    When school takes over... Noo Noo... I'm gonna die tonight. D: Succes.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik!


    Why am I afraid to lose you when you're not even mine?

    mwah


    "Ignite, my love. Ignite."

    School suckt hard, en daarbij moet ik ook nog eens vier keer in de week trainen, vaak in het weekend weg naar een of ander gat in drente of Den Haag of what ever... En, en, en. Pfftt, ik wil weer vakantie!


    Are you lost?

    Daaaaaaaaaaag!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ramsey schreef:
    Ik!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    erhm, school is best belangrijk. sorry, maar wat ik nu doe is bepalend voor de rest van me leven, daarom da ik het goe wil doen, ik wil mijn leven leiden zoals ik wil.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Leren is geen punt, niet snáppen en je hebt morgen een toets is veel kutter, want ik móét een voldoende halen ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    En wat als de wereld niet vergaat in 2012?

    Ik had ergens gelezen dat de wereld niet vergaat in 2012, maar dat een nieuwe periode begint.. Wetenschappers denken dat wereld dan vergaat. Iets met Baktuns en de Maya's ofzo... Weet ff niet meer..

    maar als ik jou was, gewoon verder gaan met school..


    Ik heb nog een lesweek. En dan heb ik examens. Eerst mondelinge, dan praktijk en dan de schrijfexamen (Ne,En,nask,wi)


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Soms, maar school is belangrijk.. Je krijgt er zelfkennis van.


    live the life you love