• Zijn echt de verschrikkelijkste fans ooit.
    Echt waar, telkens All Time Low iets nieuws doet ivm het album, is het drama. Ze releasen hun single 'iew wat lelijk' ; ze zeggen eindelijk wanneer het nieuwe album uitkomt 'omg zo lang nog stomme sukkels' ; etc.
    Het is echt altijd wat. Het zijn echt ondankbare honden :/
    Ze zenden zelfs hatemail naar Alex Gaskarth omdat een liedje hun niet bevalt, de releasedate van het album te laat valt, ik bedoel, wat pardon?
    Dat doe je toch niet, da fuq?!
    Ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt.
    Ik schaam me atm echt omdat ik een atlfan ben.

    En neen, ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, ik heb het ook niet over alle atl fans, maar over een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 22:28 ]

    Over het algemeen heeft elke band zulke 'fans' hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga even kopieren :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Scheer je nu niet alle ATL fans over één kam? :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ruocco schreef:
    Over het algemeen heeft elke band zulke 'fans' hoor :'D

    Waarschijnlijk, maar wat ik ervan zie van atl is het er gewoon vér over.

    Ik niet Ik ben gewoon Lauren, en ik houd van All Time Low, maar ik vind inderdaad wel dat sommige fans te ver gaan en de jongens echt kwetsen. Dat zou ik nooit opzettelijk doen, die kerels betekenen ontzettend veel voor me en steunden me wanneer niemand anders er voor me was. Dat kan ik hen nooit terug geven, het enige wat ik kan doen is dankbaar zijn voor alles wat ze doen.



    *Sentimenteel momentje joh, pinkt traantje weg*


    We're hiding behind skin that's too tough

    Lol, ik ben atl fan, maar zó ver ga ik nou ook weer niet.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Soulweeper schreef:
    Scheer je nu niet alle ATL fans over één kam? :'D

    Neen.

    Soulweeper schreef:
    Scheer je nu niet alle ATL fans over één kam? :'D

    Doet ze, maar het valt echt héél erg op dat een groot deel van de fans zo zijn (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Doet ze, maar het valt echt héél erg op dat een groot deel van de fans zo zijn (':


    Ik kan je vertellen, dat er ook een heel erg groot deel, niet zo is. : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Doet ze, maar het valt echt héél erg op dat een groot deel van de fans zo zijn (':

    Is het zo erg ja?
    Man wat heb ik medelijden met die jongens o.o
    En dat ze zichzelf dan nog fans noemen haha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Carcass schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen, dat er ook een heel erg groot deel, niet zo is. : )

    Dat weet ik ook, begrijp me absoluut niet verkeerd, ik ben het met je eens. Maar de erge fans vallen meer op, dat is logisch (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Tja, zo zijn er van die mensen, hé.
    Maar zo ver, zou ik denk ik niet gaan.
    Ik ben geen fan van ATL, maar goed.

    Carcass schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen, dat er ook een heel erg groot deel, niet zo is. : )

    Ik kan je vertellen dat als je ziet hoeveel hatetweets je ziet, je begint vragen te stellen.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Dat weet ik ook, begrijp me absoluut niet verkeerd, ik ben het met je eens. Maar de erge fans vallen meer op, dat is logisch (':


    Oh! Het was niet mn bedoeling om aanvallend over te komen, absoluut niet! Ik snap dat het logisch is dat de ergere fans meer opvallen, door hun acties, en daardoor lijk de 'normale' fans veel kleiner, omdat hun minder opvallen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik noem dat ook geen fans meer eigenlijk, kom op zeg, haatmail sturen.. Dat gaat echt gewoon te ver. Dan zouden ze eerder haatmails moeten sturen naar dat nieuwe label, aangezien het meer hun schuld is dat het album later komt. Maar ach, zulke fans zul je altijd hebben. Gelukkig zijn er ook genoeg die niet zo zijn. (: