• Zijn echt de verschrikkelijkste fans ooit.
    Echt waar, telkens All Time Low iets nieuws doet ivm het album, is het drama. Ze releasen hun single 'iew wat lelijk' ; ze zeggen eindelijk wanneer het nieuwe album uitkomt 'omg zo lang nog stomme sukkels' ; etc.
    Het is echt altijd wat. Het zijn echt ondankbare honden :/
    Ze zenden zelfs hatemail naar Alex Gaskarth omdat een liedje hun niet bevalt, de releasedate van het album te laat valt, ik bedoel, wat pardon?
    Dat doe je toch niet, da fuq?!
    Ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt.
    Ik schaam me atm echt omdat ik een atlfan ben.

    En neen, ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, ik heb het ook niet over alle atl fans, maar over een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 22:28 ]

    Opportunity schreef:
    Ik noem dat ook geen fans meer eigenlijk, kom op zeg, haatmail sturen.. Dat gaat echt gewoon te ver. Dan zouden ze eerder haatmails moeten sturen naar dat nieuwe label, aangezien het meer hun schuld is dat het album later komt. Maar ach, zulke fans zul je altijd hebben. Gelukkig zijn er ook genoeg die niet zo zijn. (:

    Bless them.

    Ben ik even blij dat ik niet zo'n fan ben. Arme jongens!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Huh? Hoezo noem je jezelf dan fan? :'D


    ars moriendi

    Oh god, dat is echt laag .__.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel wat heb geklaagd over de cover van het album, maar ik zou nooit zo ver gaan,

    Opportunity schreef:
    Ik noem dat ook geen fans meer eigenlijk, kom op zeg, haatmail sturen.. Dat gaat echt gewoon te ver. Dan zouden ze eerder haatmails moeten sturen naar dat nieuwe label, aangezien het meer hun schuld is dat het album later komt. Maar ach, zulke fans zul je altijd hebben. Gelukkig zijn er ook genoeg die niet zo zijn. (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik snap ni wa gy hier hebt geschreve eerlyk gezegd xd
    maar ik ben fan {:

    ATLx schreef:
    Ik snap ni wa gy hier hebt geschreve eerlyk gezegd xd
    maar ik ben fan {:

    Dat atl fans ondankbare honden zijn.

    Nog iets, dan zijn het geen fans want dan ga je bieberhaters opeens ook fans noemen, want die doen dat toch ook?


    all I want is the taste that your lips allow

    TOMLINSON schreef:
    Nog iets, dan zijn het geen fans want dan ga je bieberhaters opeens ook fans noemen, want die doen dat toch ook?

    Dat is niet echt hetzelfde.
    Ik denk dat ze dat als een grapje bedoelen, maar dat is totaal niet grappig en gemeen zelfs. Ze beseffen half niet hoe ze anderen daarmee kwetsen.

    Opportunity schreef:
    Ik noem dat ook geen fans meer eigenlijk, kom op zeg, haatmail sturen.. Dat gaat echt gewoon te ver. Dan zouden ze eerder haatmails moeten sturen naar dat nieuwe label, aangezien het meer hun schuld is dat het album later komt. Maar ach, zulke fans zul je altijd hebben. Gelukkig zijn er ook genoeg die niet zo zijn. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carcass schreef:
    Lol, ik ben atl fan, maar zó ver ga ik nou ook weer niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben Alex zijn persoonlijke stalker op Twitter. Mijn mening telt voor hem.


    Denk ik.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik moet zeggen, dat ik zelf ook verwacht had dat het album wel eerder zou komen, in maart of zo, dacht ik al. En de voorkant vind ik stom, ja. Maar ik heb hierover helemaal niks tegen hen gestuurd / gezegd en ik vind ook best dat je die mening gewoon voor je mag houden ipv het all over the internet te gaan zetten. Alleen zulke 'fans' heb je er altijd wel tussen zitten, die dat wel doen..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Guts schreef:
    Ik ben Alex zijn persoonlijke stalker op Twitter. Mijn mening telt voor hem.


    Denk ik.

    Jij stalkt anders, dat telt niet :----)

    Ach, je moet maar iets met je leven te doen hebben, niet? :W
    Sneu zulke mensen, maar daar ontkom je helaas niet aan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.