• ik zit nu lekker een bosche bol te eten :Y) en geniet er helemaal van alleen ik voel me tegelijkertijd zo schuldig ! ik voel e heel erg dik.
    ik kan er wel om huilen. de ene keer voel ik me goeden de andere keer voel ik me echt dik heel erg. af en toe lijkt mijn spiegel wel een lach spiegel (alleen kan ik er niet om lachen) ik zie mezelf niet helder. ik voel me heel erg dik. ik heb geen anorexia dat weet ik zeker maar ik voel me alleen zo hopeloos verdrietig.

    ik heb vandaag 1 chocoladje op een bosche bol en patat. want ik had een feestje. maar zaterdag dan ga ik waarschijnlijk uit eten en morgen wil mijn moeder waarschijnlijk pannekoeken maken. maar ik kan wel bijna huilen als ik daar aan denk en ik voel me hopeloos.

    ik wil gewoon een mooi figuur. ik ben nu 1.86 en weeg 52. en de ene keer ben ik heel te vreden en de andere keer weer niet. en ik heb het gevoel alsof ik na deze week (als ik al die lekkere dingen op heb) dat ik dan bijv. 5 kilo ben bij gekomen en dat ik er dan niet meer van af kan en dat ik dan voor altijd dik blijf. kunnen julie me helpen ? want ik voel me zo echt hopeloos.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    trollycullen schreef:
    ik ben ook 1.86 en rond dat gewicht en ik weeg te weinig als het goed is volgens de dokter mag je rond de 55 en 60 wege. niet zeuren dus:P


    -kuch kuch- Gezond gewicht van iemand van 1.86 is rond de 65-70.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BlueElephant schreef:
    Je weegt echt te weinig ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Je weegt inderdaad te weinig. Maar, wat ik eigenlijk ook denk, dat iedereen dit wel eens heeft. Misschien woon je wel in een omgeving met hele dunne meisjes? Haha, dat is een zwak argument maar dat van jezelf dik zien heeft elke puber wel eens.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    BlindLove schreef:
    Volgens mij, als je lengte en gewicht kloppen, lijd je zelfs aan ondergewicht :/


    Zeewierig :D

    Oh en ik keek even op bmi, je bent 23,9 te dun! Je ideale gewicht is 75.9 kg!


    Zeewierig :D

    BlindLove schreef:
    Volgens mij, als je lengte en gewicht kloppen, lijd je zelfs aan ondergewicht :/


    Niet dus ;p
    Je lengte is het max. gewicht dat je mag wegen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik snap dat je je soms zo veolt als je zo'n heerlijke boschebol naar binnen zit te stoppen want ik voel me zel soms ook wel een boschebol met een hoofdje eraan... en dan vooral als er hele dunnen knappe meisjes langs lopen ofzo maar dan ga ik lekker effe sporten en dan voel ik me wel wat beter dan laat ik en aan mezelf zien dat ik neit zo'n ongezond kind ben en dan kan ik lekker me gedachten weg laten waaien door de wind maarjah er is vast wel iets wat jou dan helpt probeer tenminste gewoon te genieten van die pannekoeken van je meoder enz. maar aan je gewicht en lengte te zien(zoals die andere ookal zeiden) ben je niet te dik want ik ben 1.58 en ben 50 kilo en dat is ook niet te dik


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik denk dat het beter is als je een psycholoog gaat opzoeken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet een ding en dat is dat jij absoluut NIET te zwaar bent. Eerder te licht. Veel te licht.
    Maar als jij je slecht voelt over dat je te veel snoept dan kun je in plaats van chocola beter een boterham nemen. Dat is ook gezonder. Maar het is niet zo dat die chocola slecht is voor jou omdat je er dik van wordt.

    Edit: ik heb met jouw BMI uitgerekend. Een normaal gewicht ligt tussen BMI 18,5 en 25. Jouw BMI is 15.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 20:06 ]


    Sometimes it's better to be 2Gether.

    jou bmi is 15 enhet minimale met wat je moet hebben is 18,5 jij hebt du heel erg ondergewicht!!
    geniet dus maar van al dat lekkers jij kan het hebben;)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 14:41 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Aha sorry maar dat kun je niet zwaar noemen >,>


    =

    Je hebt ondergewicht ja (;
    Ik ben 1.67 en ik weeg 52, dus jij bent absoluut niet dik (:
    Je mag gerust enkele kilo's aankomen, maar ik weet dat je het daar moeilijk mee gaat hebben. Dus probeer gewoon vooral niet af te vallen, want dan ga je niet meer mooi 'mager' zijn. Als het erger wordt, praat er eens over met je ouders om naar een psycholoog te gaan. Want als je nog minder gaat wegen dan dat, dan wordt het absoluut niet gezond meer.
    Moest je eens je hart willen luchten bij iemand, die je niet kent en niet dicht in je omgeving woont, je mag gerust eens met mij praten moest je dat willen (:
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik voel me ook een vetzak.
    Maar jij bent écht niet dik.

    Door jou voel ik me nu nog dikker ;s


    Me so good.

    Nou, wat Vengenz zegt is waar. Je bent echt licht, en jouw zelfbeeld is -sorry- fucked up.
    Ik ben ook heel lang onzeker en ongelukkig geweest over mijn gewicht (ik weeg 73, en ben 1.72m groot), maar ik heb gisteren een bericht gestuurd naar mijn beste vriendin. Inhoud: Goede avond mijn liefste twinnie! Kan je geloven dat ik me eindelijk terug goed begin te voelen? Ik voel me sexy en vrolijk, trek me niets aan van anderen. Helaas gaat school nog steeds niet super, maar ik krijg het allemaal wel klaar. Het belangrijkste is dat ik besef dat ik misschien niet het magerste en het mooiste meisje op school ga zijn, maar dat ik wel ben wie ik ben. En dat ik trots mag zijn op mezelf, mijn lichaam, mijn gevoelens en mijn stijl.Ik ben mezelf verdomme! Ik hou van je <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je bent te licht,dus meid geniet maar van al dat lekkers een laad je lekker gaan want te mager is ook niet goed


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.