• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Ik lees nu pas je stukje goed. Jij betwijfelt of wij meer doen voor Q? En bedankt.

    Akkoord.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind wel dat ze het verdienen, maar dan voor een maandje. Ze doen - denk ik - veel voor Q & Rutger is de daar dankbaar voor. Aan de andere kant, ze wisten waar ze aan begonnen voordat ze zich ervoor opgaven. (:


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik vind wel dat ze het verdienen, maar dan voor een maandje. Ze doen - denk ik - veel voor Q & Rutger is de daar dankbaar voor. Aan de andere kant, ze wisten waar ze aan begonnen voordat ze zich ervoor opgaven. (:

    Wie zegt dat?
    We wisten dat er werk in ging kruipen, maar ik geef eerlijk toe dat ik het onderschat heb.
    En ik ben er zeker van dat minstens 90% van jullie dat ook doen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Vivere schreef:
    Ik vind wel dat ze het verdienen, maar dan voor een maandje. Ze doen - denk ik - veel voor Q & Rutger is de daar dankbaar voor. Aan de andere kant, ze wisten waar ze aan begonnen voordat ze zich ervoor opgaven. (:
    Daar gaat het ook helemaal niet om. Het boeit me echt niet dat ik nu gratis GM heb. Ik ben toch geen moderator geworden zodat ik GM zou krijgen? Ik wist daar toch helemaal niet vanaf op dat moment? Waarom dan dit soort argumenten :S?


    Life is hard and then we die

    Vivere schreef:
    Ik vind wel dat ze het verdienen, maar dan voor een maandje. Ze doen - denk ik - veel voor Q & Rutger is de daar dankbaar voor. Aan de andere kant, ze wisten waar ze aan begonnen voordat ze zich ervoor opgaven. (:

    Je hebt helemaal gelijk, maar ik wil er wel even bijzeggen dat wij hier niet om hebben gevraagd hè. Toen wij ons opgaven wisten we niet dat er überhaupt een GM zou komen :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    CrazyChicken schreef:
    Een korting mag van mij wel, omdat ze wel meer doen, volgens mij. Maar helemaal GRATIS vind ik inderdaad een beetje ver gaan.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ze zouden beter iedereen eens een proefperiode geven.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    @BlueElephant, pukkelxding & Jetlag.

    Ik vind het geen ramp dat jullie gratis GM krijgen, maar het is unfair tegenover mensen die ook veel voor Q doen en er dus niets voor krijgen. Ik snap dat Rutger jullie wil bedanken, daar gaat het ook helemaal niet om.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    @BlueElephant, pukkelxding & Jetlag.

    Ik vind het geen ramp dat jullie gratis GM krijgen, maar het is unfair tegenover mensen die ook veel voor Q doen en er dus niets voor krijgen. Ik snap dat Rutger jullie wil bedanken, daar gaat het ook helemaal niet om.
    Ik wil echt niet uit de hoogte klinken, en ik wil jullie ook niet beledigen, ik waardeer al het overige werk, maar ik durf toch te beweren dat de crew het meeste (zakelijke) werk voor Q verricht. En voor dit (zakelijke) werk krijgen wij een vergoeding nu. Dat hebben wij niet besloten, dat heeft Rutger besloten.


    Life is hard and then we die

    Vivere schreef:
    Ik vind wel dat ze het verdienen, maar dan voor een maandje. Ze doen - denk ik - veel voor Q & Rutger is de daar dankbaar voor. Aan de andere kant, ze wisten waar ze aan begonnen voordat ze zich ervoor opgaven. (:


    Dit heb ik nu al zo vaak gelezen, en ik vind het steeds kinderachtiger worden.

    Je kan beter gewoon toegeven dat je/jullie te lui zijn om quizlet wat te doneren, maar wel GM voor niks willen. En verder wel gaan zeuren. Kijk die donaties houden quizlet levende zeg maar. En de mods en alle anderen houden quizlet ook in leven! Besef nou eens dat zonder hun Quizlet ook niet meer bestond -_- Of het was een grote asociale zooi. Het is dan zogenaamd gezellig, maar wedden dat er dan 'groupies' zijn? Het gaat er juist om dat velen hier gewoon gelijk zijn, en een medaille is eigenlijk hun bewijs dat ze om quizlet geven. En voor mods en alle anderen is het bewijs dat hun wat doen voor quizlet, en er voor zorgen dat jullie gewoon gezellig kunnen hebben op de forum. (tot een bepaalde mate)

    ik ga ook GM halen binnenkort


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Dit heb ik nu al zo vaak gelezen, en ik vind het steeds kinderachtiger worden.

    Je kan beter gewoon toegeven dat je/jullie te lui zijn om quizlet wat te doneren, maar wel GM voor niks willen. En verder wel gaan zeuren. Kijk die donaties houden quizlet levende zeg maar. En de mods en alle anderen houden quizlet ook in leven! Besef nou eens dat zonder hun Quizlet ook niet meer bestond -_- Of het was een grote asociale zooi. Het is dan zogenaamd gezellig, maar wedden dat er dan 'groupies' zijn? Het gaat er juist om dat velen hier gewoon gelijk zijn, en een medaille is eigenlijk hun bewijs dat ze om quizlet geven. En voor mods en alle anderen is het bewijs dat hun wat doen voor quizlet, en er voor zorgen dat jullie gewoon gezellig kunnen hebben op de forum. (tot een bepaalde mate)

    ik ga ook GM halen binnenkort


    Dat slaat nergens op, want ik heb een GM gekocht & daar was ik niet te lui voor.. Dus niet zo gaan beginnen.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Dat slaat nergens op, want ik heb een GM gekocht & daar was ik niet te lui voor.. Dus niet zo gaan beginnen.


    Nee ik heb het over degenen die zeuren hier over, jij doet juist goed.

    Als je goed had gelezen, had je dat ook uit de rest van de context op kunnen halen >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Kijk ik vind het best, dat ze een GM krijgen. Ik snap dat Rutger ze niet met geld kan bedanken maar wel op deze manier. Maar ik snap OOK dat sommige mensen het hier niet mee eens zijn en het dus zwaar lullig vinden. Want veel mensen helpen Q ook door dingen in de spot te zetten & die krijgen ook geen gratis GM.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Kijk ik vind het best, dat ze een GM krijgen. Ik snap dat Rutger ze niet met geld kan bedanken maar wel op deze manier. Maar ik snap OOK dat sommige mensen het hier niet mee eens zijn en het dus zwaar lullig vinden. Want veel mensen helpen Q ook door dingen in de spot te zetten & die krijgen ook geen gratis GM.
    Maar zij krijgen wel reclame voor hun verhaal en daardoor lezers. Ik betaal trouwens wel gewoon voor de spotlight hoor, dat is niet nu opeens gratis.


    Life is hard and then we die

    Gun een ander toch ook eens wat.


    ars moriendi