• Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ja mijn vriendin ook zo -_-''
    zij:'Ik denk dat ik emo wordt'
    ik:'emo wordt je niet dat ben je of dat ben je niet'
    zij:'o,dan denk ik dat ik altijd al emo was'
    en nu zit ze aan iedereen te verkondigen dat ze emo is terwijl ze dat niet is!


    Sorry hoor ,
    maar ik vind jou vriendin dan best zielig.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    vind ik zelf ook:( en ze is altijd vrolijk enzo en ze zit ook de hel tijd te zegge dat ik emo ben terwijl ik dat egt niet bn:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    vind ik zelf ook:( en ze is altijd vrolijk enzo en ze zit ook de hel tijd te zegge dat ik emo ben terwijl ik dat egt niet bn:S



    ;S


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Zo'n vriendin van mij ook. JAAA, IK BEN EEN HELE VROLIJKE EMO.
    Of zo van; IK BEGIN STEEDS MEER EMO TE WORDEN, DAT IS NIET GOED, OJAA WEL =D
    EMO'S HUGGEN, IK HUG STEEDS VAKER =D

    dat soort gedrag vind ik zielig aan dr, maar voor de rest is ze best aardig...


    Sweet dreams will come true.

    Amen _O_
    Ik heb alleen respect voor kinders die Zichzelf zij, dat is de beste stijl die der bestaat vind ik ;)


    Ik eb respect vr mense die zoiets vaststelen! ^^


    007

    Amen _O_
    Ik heb alleen respect voor kinders die Zichzelf zij, dat is de beste stijl die der bestaat vind ik ;)


    Ik eb respect vr mense die zoiets vaststellen! ^^


    007

    emo kun je o0k niet worden, Je Bént het of je bent het niet

    Ik heb Mijn Eigen style
    En ja alsnog zijn dr mensen die Dat emo vinde mrjaa

    Ik ben gewoon mezelf, That's it =D


    I solemny swear i am up to no good

    Die mensen wat zeggen at ze emo zijn, zijn meestal juist van die wannabe's x)


    If you want me to listen, whisper...

    Aboehoehoe.
    ik ken ook een wijf die de hele tijd roept; BUH, ik ben emo.
    en ik zag ook zo'n wijf op hyves.. Boehoe.
    ik vond het wel grappig. _O_


    AAP

    AMEN! (:

    Blegh, heb het niet op emo en scenekids.


    blame the bully.

    Ook vind ik de kinders die zich emo noemen omdat ze zich snijden stom en als je er alleen al zo uitziet! Je bent emo als je dat van binnen bent en niet van buiten zelfs een huppelkut kan emo wezen! En ik bedoel ik ken genoeg mensen die eruit zien als emo maar het niet zijn!;) En nog eens emo is een muziek gerne empcore of screamo. Dus niet meteen een stijl ik ben ook geen emo en dat is zo rot want ik word er wel voor na geroepen en dan denk ik: Hou je hoofd ik ben geen emo omdat het van muziek is!



    Ik vind dat ieder zijn eigenstijl moet hebben.Mensen die zichzelf opeens Emo beginnen te noemen zijn zielig.Wat ik ook Zielig vind is het idee dat elke emo zich moet snijden.Komaan ség.Laat iedereen toch gewoon dragen en doen wat hij zelf wil zonder in een hokje te worden geplaatst.


    The soul needs autumn.

    maar nu zijn het niet meer zo erg wemo's nu is het wannabe scene wat is daar de afkorting voor? xD

    maar nu zijn het niet meer zo erg wemo's nu is het wannabe scene wat is daar de afkorting voor? xD

    Uhm... XD Wscene XD Valt niet uit tespreken Wcene XD?