• Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ah fok dat wij praten gwn over leukere dingen xD


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Amen,Heil dit bericht _O_

    amen heil.. holy crap O.O


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    amen heil.. holy crap O.O


    wordt iedereen hier opeens zo .. zo religieus / helig fzo ? xD
    amen,heilig en nu jij holy crap xD

    oh mijn god! word volwassen! ik ben niet voor wannabe emo's ofzo, maar laat de mensen die zichzelf zo noemen gewoon zijn! wat doet het ons nou kwaad dat ze zichzelf emo noemen -_-'?

    vind me maar dom, i don't care! (A)

    oh mijn god! word volwassen! ik ben niet voor wannabe emo's ofzo, maar laat de mensen die zichzelf zo noemen gewoon zijn! wat doet het ons nou kwaad dat ze zichzelf emo noemen -_-'?

    vind me maar dom, i don't care! (A)

    oh mijn god! word volwassen! ik ben niet voor wannabe emo's ofzo, maar laat de mensen die zichzelf zo noemen gewoon zijn! wat doet het ons nou kwaad dat ze zichzelf emo noemen -_-'?

    vind me maar dom, i don't care! (A)


    Nu je het zegt, idd.o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Nu je het zegt, idd.o.o


    vind je me dom of wat bedoel je xD?

    Nou dat je gelijk hebt. Dat we met ze allen beetje te erg zitten te zeuren over al die kinderen die emo willen zijn. Niet dat je dom bentXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    volgens mij gaat dat niet zolang meer duren xD

    Volgens mij hoor ik de Grote Mod al deze richting op wandelen met de beruchte Sleutelbos Der Topics.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij in de klas zitten er ook een aantal mensen: 'OMG! dat is zo emo' 'Green Day is emomuziek!??' 'Emo's snijden zichzelf...'
    Zo erg... en dan loop ik de hele tijd te zeggen, 'emo is een muziekstijl'
    Mij noemen ze ook emo... WTF? ik hou niet van emocore... Ik ben gewoon ik... Beetje alto dus x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    sorry een beetje een raare vraag maar hoe noem je deze stijl dan?
    http://i111.photobucket.com/albums/n150/rockert666/581643if69szspq6.jpg


    Love is the world. And that's make my smile.

    door al diej topics heb ik werkelijk waar echt geen idee meer hoe je dingen nu eig noemt ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Laat die mensen gewoon --'

    Als ze zichzelf zo willen noemen,noemen ze zich gewoon zo.Negeer ofzo.Ik zeg ook dat ik mooi ben^^













































    Iets tegen?

    xD(A)

    door al diej topics heb ik werkelijk waar echt geen idee meer hoe je dingen nu eig noemt ¬¬


    Idd!--'