• Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik denk dat de kleding er gewoon bij komt zoals bij punk daar heb je ook punk muziek en gewoon de punkkleding

    (...)
    Uhm... XD Wscene XD Valt niet uit tespreken Wcene XD?


    ander gewoon WC's fzoiet :P

    Btw, over het feit dat mensen snijden..

    Scene, alto, skater, huppelkut, emo, gothic, punker normaal persoon, IEDEREEN kan zich zelf snijden. Daar hoef je niet persé emo voor te zijn. Alhoewel sommige mensen dat zeggen -_-


    a figment of your imagination

    ander gewoon WC's fzoiet


    Wenequeens XD [wien-queens] x'D Klinkt raar:P


    a figment of your imagination

    bij mij in de klas hadden ze van een netpanty een handschoentje gemaakt gingen een paar kutjes ze om de beurt om doen en roepen wij zijn emo :S

    egt mogolen!!!
    kheb best heel wat goth, skater en emo (égte emo's)
    (oke en wemo misschien maar ze is wel aardig)
    en die pesten ze dan daar wordt ik egt zo boos van!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Btw, over het feit dat mensen snijden..

    Scene, alto, skater, huppelkut, emo, gothic, punker normaal persoon, IEDEREEN kan zich zelf snijden. Daar hoef je niet persé emo voor te zijn. Alhoewel sommige mensen dat zeggen -_-


    echt hea iedereen zit te zeggen dat als je emo bent jij je snijd of als jij je snijd je emo bent
    maar idd iedereen kan dat doen en doorom ben je nog geen emo
    sommige mensen hebben gewoon problemen en weten gewoon niet wat ze moeten doen ofziets

    Wcene

    euhm doet me dnken aan WC :O
    Ik ben het met je eens

    ik bedoel je gaat je eigen tog niet in een kotje proppen. Zijt gewoon uzelf. Mrjaa ni iedereen begrijpt dat precies.


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ik vind al dat in-hokjes-denken gedoe echt stom! Als iedereen nu gewoon zichzelf blijft i.p.v. te roepen ''ik ben emo of gothic enz.''

    Yeah ...


    What's wrong whit loving someone?

    ik sttek mezelf niet echt in een kot maar zoals iedereen lijk je ergens wel op idd je lijkt daarom wil het nog niet zeggen dat je dat bent volgens sommige ben ik emo/punk/gothic enzo misschien lijk ik er wel op maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ben en anders zou ik gewoon dwars in die hokjes liggen :P

    ik sttek mezelf niet echt in een kot maar zoals iedereen lijk je ergens wel op idd je lijkt daarom wil het nog niet zeggen dat je dat bent volgens sommige ben ik emo/punk/gothic enzo misschien lijk ik er wel op maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ben en anders zou ik gewoon dwars in die hokjes liggen :P
    Gelijk heb je! Iedereen beoordeeld je op je uiterlijk en dat is stom! Ik word elke dag voor emo uitgescholden terwijl ik gewoon veel zwart draag, dat is toch geen reden! :')

    (...)

    ander gewoon WC's fzoiet :P

    We doen:
    Wene Queen!

    [Wien Queen] XD

    (...)
    We doen:
    Wene Queen!

    [Wien Queen] XD


    dat doen we xD
    wemo's en wene queens xD

    (...)Gelijk heb je! Iedereen beoordeeld je op je uiterlijk en dat is stom! Ik word elke dag voor emo uitgescholden terwijl ik gewoon veel zwart draag, dat is toch geen reden! :')


    idd geen reden maar iedereen zitten mensen dat anders zijn uit te schelden alsof het zoveel beter zou zijn als iedereen op elkaar leek >.<
    en dan zeggen na-apers enzo tis eiglijk nooit goed voor sommige :P

    (...)

    dat doen we xD
    wemo's en wene queens xD

    Ja XD