• Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik ben geen emo of wemo
    ben gewoon mezelf


    I need you like a heart needs a beat

    IK NOEM MEZELF NIET EMO :'D

    en emo is indd een muziekstyle.
    maar nu heb ik een vraag voor jou.

    WAT IS NU GVD HET NUT VAN DIT TOPIC? :')

    echt emo's bestaan immers niet eens, en iedereen weet dat wie zichzelf emo noemt een wannabe is :') dus dit topic is gwn keihard nutteloos :'D

    Tegenwoordig kunnen mensen zich als EMO kleden, maar ze zijn het niet. Daarom zijn zij moeilijk van de wannabe's te houden. Die stijl wordt emoish genoemd, maar als je je zo kleedt, wil niet zeggen dat je emo bent.:')


    ok

    ik ben geen emo en kwil da ook ni zijn.ik doe gwn vaak donkere kleuren, skinny,all stars enz aan.ma drm ben ik tg ni emo.my got.


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Tegenwoordig kunnen mensen zich als EMO kleden, maar ze zijn het niet. Daarom zijn zij moeilijk van de wannabe's te houden. Die stijl wordt emoish genoemd, maar als je je zo kleedt, wil niet zeggen dat je emo bent.:')


    idd
    maar je hebt wel mensen dat zich "emo" kleden en als emo worden gezien
    maar ook mensen die zich niet zo kleden en wel emo zij die als wannabe worden gezien

    en ook ni wnnbe want ik kleede me voordat iedereen van die 'stijl' wist al zo!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    weuwwww, het is vandaag nationale-noem-elkaar-wannabe-dag zeker? dit is al de zoveelste topic over wannabe mensen o.O
    is dat een nieuw soort ras van mensen fzo??

    wat maakt het uit, laat iedereen zich gewoon noemen wat ze willen, en wees gewoon zelf jezelf.

    weuwwww, het is vandaag nationale-noem-elkaar-wannabe-dag zeker? dit is al de zoveelste topic over wannabe mensen o.O
    is dat een nieuw soort ras van mensen fzo??

    wat maakt het uit, laat iedereen zich gewoon noemen wat ze willen, en wees gewoon zelf jezelf.

    (Y)


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)

    Emo is een subcultuur. Net als de Gothic subcultuur.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja mijn vriendin ook zo -_-''
    zij:'Ik denk dat ik emo wordt'
    ik:'emo wordt je niet dat ben je of dat ben je niet'
    zij:'o,dan denk ik dat ik altijd al emo was'
    en nu zit ze aan iedereen te verkondigen dat ze emo is terwijl ze dat niet is!


    dat gesprek ken ik uit duizendeO_O

    Iedereen zegt dat ik emo ben maar ik weet dat ik het niet ben
    en kben dat trouwens beu dat alles zo in hokjes word geplaatst >.<
    dus whatever da zal nooit veranderen

    IK NOEM MEZELF NIET EMO :'D

    en emo is indd een muziekstyle.
    maar nu heb ik een vraag voor jou.

    WAT IS NU GVD HET NUT VAN DIT TOPIC? :')

    echt emo's bestaan immers niet eens, en iedereen weet dat wie zichzelf emo noemt een wannabe is :') dus dit topic is gwn keihard nutteloos :'D


    Uh.. De helft van Q bestaat uit zinloze topics


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    .. ik vind het zielig dat je hier nog een topic over opent dit hebben we nu al zo vaak gehad.. Als iemand emo wil zijn laat hem of haar dat zijn en ga die persoon er niet mee lastig vallenook al heb jij een andere mening.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ben benieuwd wanneer hier een slotje op komt :']


    No growth of the heart is ever a waste

    .. ik vind het zielig dat je hier nog een topic over opent dit hebben we nu al zo vaak gehad.. Als iemand emo wil zijn laat hem of haar dat zijn en ga die persoon er niet mee lastig vallenook al heb jij een andere mening.


    als jij iemand emo wil laten zijn mag zij toch ook dit topic openen ookal is het wel het zoveelste..
    en hier gaat het over de wannabe's mensen die zichzelf emo noemen mss niet echt iets mis mee maar dan is het gewoon om aandacht..
    emo word gezien als depressieve mensen dat zich snijden maar dat is niet zo..
    als je zegt dat je emo bent wil je gewoon aandacht hebben