• Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ben benieuwd wanneer hier een slotje op komt :']

    volgens mij gaat dat niet zolang meer duren xD

    (...)

    als jij iemand emo wil laten zijn mag zij toch ook dit topic openen ookal is het wel het zoveelste..
    en hier gaat het over de wannabe's mensen die zichzelf emo noemen mss niet echt iets mis mee maar dan is het gewoon om aandacht..
    emo word gezien als depressieve mensen dat zich snijden maar dat is niet zo..
    als je zegt dat je emo bent wil je gewoon aandacht hebben
    Ja dat mag ook maar ik reageer alleen terug op de manier hoe zei reageert. Ik vind dat je die mensen niet zo hard moet aanpakken iedereen moet het tog zelf weten.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    (...)
    volgens mij gaat dat niet zolang meer duren xD
    heeeeeeeeel snel xD..


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    (...) Ja dat mag ook maar ik reageer alleen terug op de manier hoe zei reageert. Ik vind dat je die mensen niet zo hard moet aanpakken iedereen moet het tog zelf weten.


    ja dat is zo maar het nut van deze topic was volgens mij eiglijk om duidelijk te maken dat emo van emocore komt maarja het is toch bijna over die hype en dan zijn alle wannabe's weg tot ze een nieuwe stijl vinden die "in" is..

    waarschijnlijk wel ,, er zijn al zoveel topics erover geweest dat ik er ook wel moe van word. ^^ ben benieuwd wat her volgende word. Hopelijk geen barbie xD


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    waarschijnlijk wel ,, er zijn al zoveel topics erover geweest dat ik er ook wel moe van word. ^^ ben benieuwd wat her volgende word. Hopelijk geen barbie xD


    mm volgens mij is het nu scene xD
    moet je is opletten hoeveel mensen "opeens" gek zijn van cupcakes ^^

    ja sorrie hoor maar laat die mensen gewoon... ik bedoel emo is niet alleen muziek... als iemand zegt dat hij/zij emo is laat dat leker ze zijn gewoon naar hun gevoel emo.. of scene of wat dan ook.. dat mogen ze zelf weten.. ik vind het persoonlijk meer een style.. een subcultuur... een groep mensen die anders zijn dan de doorsnee mensen en in dat specifieke (vaag woord) groepje allemaal het zelfde zijn.. oke het is orgineler jezelf te zijn maar dan nog.. okej soms zijn dingen niet waar.. zoals dat ze roepen van ja emo's rippen alleen en alles.. maar weetje emo is eig gewoon een subcultuur dus laat die mensen gewoon leven zoals zij dat willen heb je daar porblemen mee okej maar heb dan in iedergeval respect voor hun dat zij er blij mee zijn hoe ze willen zijn..
    ja srry maar dat moest ik echt even kwijt.. emo is een subcultuur volgens mij.. en dat is mijn mening maar ik vind gewoon dat je er respect voor moet hebben want niet alles is rozegeur en maneschijn en dat weet iedereen ook wel.. (hoop ik)


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    mm volgens mij is het nu scene xD
    moet je is opletten hoeveel mensen "opeens" gek zijn van cupcakes ^^


    ja okej ook wel weer waar.. ik bedoel kijk maar naar mijn naam.. maar annyway moet iedereen toch zelf kunnen beslissen voor zich zonder comentaar en een beedje respect lijkt mij..


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    ja okej ook wel weer waar.. ik bedoel kijk maar naar mijn naam.. maar annyway moet iedereen toch zelf kunnen beslissen voor zich zonder comentaar en een beedje respect lijkt mij..


    uhu ma kheb respect (oewel er wel al vaak is gezegd van niet :X (x ) maar op alles krijg je commentaar hoor ^^ en respect hebk voor mensen die echt gwn zijn zoals ze willen en niet omdat het in de mode is of omdat iedereen dat nu is fzo zoals de wannabe's

    egt hoowr kword daar zo ziek van "emo-styl" is egt helemaal in :S kijk maar overal verkopen ze nu typische emo spullen egt niet normaal!!
    en als je een van die spullen hebt dan kan je emo "worden" dat is egt zow weird want emo BEN je of NIET emo staat voor emotional dus voor emotionele mensen dat sommige emo's hun leven haten heeft er voor gezorgdt dt iedereen denkt dat elke emo zich snijd enzo egt bullshitt ik heb heel wat emo , [wemo], scene, skater, alto en goth vrienden duss... ik haat die wemo mensjes egt zóó erg hea..!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    FOK DAT.. WEES WIE JE WIL ZIJN PEACE DUDESSSS XD respect to tha lizzrr ^^ XD and people ofcourse


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    FOK DAT.. WEES WIE JE WIL ZIJN PEACE DUDESSSS XD respect to tha lizzrr ^^ XD and people ofcourse


    jah.. xD wnr gaan ze hier eiglijk een slot opzetten kword het soort van beu xD
    gwn omda alles zoveel keer herhaald word >.<

    (...)

    jah.. xD wnr gaan ze hier eiglijk een slot opzetten kword het soort van beu xD
    gwn omda alles zoveel keer herhaald word >.<
    AHA AHAHAH i told ya (A)


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    ja goed emo 'emotioneel' maar als je het van de andere kant bekijkt is iedereen dan emo.. want iedereen is emotioneel op zijn eigen manier maar oke kritiek krijg je altijd dat snap ik ook wel das je eige mening ik heb ook heus wels kritiek op iets of iemand maar voor de rest heb ik gewoon respect voor die gast ookal is het nietnaar mijn smaak.. en nja als ik in de stad loop zie ik eig alleen de dingen die ik vroeger echt nooit kon vinden die is altijd heel leuk heb gevonden.. dus nja miss is het zo dat er nu echt typische emo stuff te koop is maar nou en miss iritant miss niet.. ik bedoel je moet toegeven iedereen koopt wel eens zon dingetje ik will weden van iedereen wels.. maar goed je kan iets haten maar voor de mensen die zo zijn hoef jeh et er ook weer niet helemaal in te wrijven,,, toch?? dat wel zo sportief toch ;)
    geef gerust je mening.. maar het is gewoon wel zo sportief respect te houwe ookal mag je iets totaal niet..


    A Noble was Born in Chaos

    (...)AHA AHAHAH i told ya (A)


    jaja xD
    oew reclames van cola is zo zaleg xD
    okj sorry ff niets hier mee te maken
    maarre whatevr ^^