• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lloyd schreef:
    (...)

    In het boek staat het nog geweldiger beschreven met Gred en Feorge die in een tragisch treurliedje het zingen (of was dat deel één?)

    Gred en Feorge nog wel. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oke, ik ben niet eens megafan van Tom, maar ik ben gewoon wel überjaloers...

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 21:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Lloyd schreef:
    (...)

    Oke, ik ben niet eens megafan van Tom, maar ik ben gewoon wel überjaloers...

    Ik ook.
    Waarom.heb.ik.zo'n.saaie.familie.die.maar.één.keer.in.het.jaar.op.vakantie.gaat.met.ouders.grootouders.neven.nichten.ooms.tantes.achternichten.enzovoort.die.anti-potterhead.zijn.en.er.helemaal.niets.van.snappen.ik.wil.een.ander.leven.:(


    Define "good".

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:34 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat. Is. Vet!
    Wij krijgen op school met Engels zo om de tijd een boekje met veel leesteksten. En dit keer zit er een tekst bij van Tom Felton -wbw-

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 21:34 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aiku schreef:
    (...)
    Dat. Is. Vet!
    Wij krijgen op school met Engels zo om de tijd een boekje met veel leesteksten. En dit keer zit er een tekst bij van Tom Felton -wbw-


    BOO YAH!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    BOO YAH!


    Kom op, ik zeg de laatste weken al niets anders dan Boo-Yah, en nu dit xD


    Define "good".

    Lol, Amerikaans vind ik ook niet zo mooi.

    Maar ik moet gewoon Engels leren, omdat er ooit een dag komt dat ik naar de set van een film ga, omdat ik de hoofdrol heb samen met Johnny Depp en Tom Felton :Y)

    Modmededeling: aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:36 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Priemgetal schreef:
    (...)

    BOO YAH!


    Helaas gaan we die waarschijnlijk niet doen omdat het een makkelijke tekst is D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    GinaW schreef:
    (...)
    Kom op, ik zeg de laatste weken al niets anders dan Boo-Yah, en nu dit xD


    deze moet ik nu even met je delen:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, Amerikaans vind ik ook niet zo mooi.

    Maar ik moet gewoon Engels leren, omdat er ooit een dag komt dat ik naar de set van een film ga, omdat ik de hoofdrol heb samen met Johnny Depp en Tom Felton :Y)



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)


    xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD


    Define "good".

    GinaW schreef:
    (...)
    xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD


    die ogen gaan zo van: "Waar zal ik naar kijken?" en ik hou van hem. VEEL. HEEL ERG VEEL. Gosh, that sounds wrong xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)


    Alan Rickman ook als ik ooit mijn geweldige acteer- en zangkunsten kan laten zien. Als ik die heb. Ooit. Nooit )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Alan Rickman ook als ik ooit mijn geweldige acteer- en zangkunsten kan laten zien. Als ik die heb. Ooit. Nooit )=


    Zie zijn ogen dan gaan, Rosa, hij vindt je gewoon geweldig en weet níét waar hij moet kijken xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!