• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Priemgetal schreef:
    Nou, het zusje van mijn vriend denkt dat hij een tovenaar is, en dat is best schattig xD. Hij heeft littekens, maar niet op zijn voorhoofd, haha. LOL.

    Ik heb een litteken vlak bij mijn wenkbrauw. Al sinds ik twee ben, maar ik weet het pas een maand xD (Ik heb nu mijn wenkbrauwen laten doen, dus zie je het meer)


    Define "good".

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ahw wat lief, in films zie je altijd dat zulke schattige meisjes in zo'n fantasiewereld terechtkomen. Ik ga met d'r mee :Y)

    ARG Ik. Moet. Alan. Rickman. Ontmoeten. IK. MOEEEET! *valt flauw*


    JAA, ik ook, ik heb Tom Felton al ontmoet (ik was twaalf, ging de hond uitlaten en toen opeens liep daar een héle knappe acteur!). Ben alleen wel bang dat ik dan ga kwijlen (zijn stem ) xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wij gaan het goede voorbeeld nemen en hier verder praten over die foto;

    Wat nemen ze daar op? :]

    EDIT: oh wacht, dat had ik al gevraagd. Ik herkende aan je naam dat het Bonnie was omdat er hier ook ergens een GinnyWright rondloopt (ofzo?) en die naam lijkt op de jouwe :]

    Ik ben GinnyWright. Tenminste, dat was ik. Nu heb ik een andere naam :)


    Define "good".

    Priemgetal schreef:
    Nou, het zusje van mijn vriend denkt dat hij een tovenaar is, en dat is best schattig xD. Hij heeft littekens, maar niet op zijn voorhoofd, haha. LOL.

    Ahww, dat is zó lief! :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    JAA, ik ook, ik heb Tom Felton al ontmoet (ik was twaalf, ging de hond uitlaten en toen opeens liep daar een héle knappe acteur!). Ben alleen wel bang dat ik dan ga kwijlen (zijn stem ) xD

    Oh. My. Fucking. Gosh.
    Seriously? :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ahww, dat is zó lief! :'3


    En als ik haar vertel: "Nee, Myrthe, je kan niet toveren." gaat ze zingen. Met twee vingers in haar oren zo van: "LALALALALALALALALALALALALA ZWEINSTEIN, ZWEINSTEIN, ZWEIEEIIIINGIG!-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    JAA, ik ook, ik heb Tom Felton al ontmoet (ik was twaalf, ging de hond uitlaten en toen opeens liep daar een héle knappe acteur!). Ben alleen wel bang dat ik dan ga kwijlen (zijn stem ) xD

    JA DAT WAS JIJ. JOUW OGEN HEBBEN TOM FELTON GEZIEN.
    Lol, ik ga gewoon naar Tim Burton en dan martel ik hem zo lang totdat hij een nieuwe film gaat maken met mij, Helena Bonham Carter, Alan Rickman en Johnny Depp, oh, en Tom Felton. -wbw-

    Ugh laat maar, ik ben ziek en op het moment heel hyper en vaag.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Priemgetal schreef:
    (...)

    En als ik haar vertel: "Nee, Myrthe, je kan niet toveren." gaat ze zingen. Met twee vingers in haar oren zo van: "LALALALALALALALALALALALALA ZWEINSTEIN, ZWEINSTEIN, ZWEIEEIIIINGIG!-"

    Ik zing wel mee xD
    Hogwarts, Hogwarts, Hoggy-Hoggy Hogwarts...


    Define "good".

    Priemgetal schreef:
    (...)

    En als ik haar vertel: "Nee, Myrthe, je kan niet toveren." gaat ze zingen. Met twee vingers in haar oren zo van: "LALALALALALALALALALALALALA ZWEINSTEIN, ZWEINSTEIN, ZWEIEEIIIINGIG!-"

    Aaah, zo leuk. :"3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 21:31 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    GinaW schreef:
    (...)
    Ik zing wel mee xD
    Hogwarts, Hogwarts, Hoggy-Hoggy Hogwarts...


    In het boek staat het nog geweldiger beschreven met Gred en Feorge die in een tragisch treurliedje het zingen (of was dat deel één?)


    Deep inside, I've never felt alive

    This. Is. So. Unfair.
    Seriously, fuck my life. ;c

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 21:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lloyd schreef:
    (...)

    In het boek staat het nog geweldiger beschreven met Gred en Feorge die in een tragisch treurliedje het zingen (of was dat deel één?)

    In het boek zingen ze dat liedje alleen in boek één (Nu voel ik me slim xD)


    Define "good".

    Teveel naar Matthew's interviews gekeken? ;] Altijd als ik Engels praat, is dat met zo'n HP-accent, gewoon doordat ik teveel films en interviews van HP kijk =P

    Modmededeling: Aangepast omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 21:32 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is trouwens 'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy-Warty Hogwarts' Maar dat terzijde :P


    Deep inside, I've never felt alive