• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn neef heeft iets weg van Harry Potter.
    Hij heeft zwart warrig haar, groene ogen. Hij gebruikt ook een bril tijdens het lezen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zet een zwarte pruik op, doe groene lenzen in, zet een rond brilletje op en teken een bliksem op mijn hoofd en ik ben Harry. Maar Voldemort is pas cool. Platte neus, bleke huid, kaal, geen wenkbrauwen... RESPECT! :)


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    Rennervate schreef:
    Mijn neef heeft iets weg van Harry Potter.
    Hij heeft zwart warrig haar, groene ogen. Hij gebruikt ook een bril tijdens het lezen.


    heeft hij ook een litteken op zijn voorhoofd? (nerd)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Rennervate schreef:
    Mijn neef heeft iets weg van Harry Potter.
    Hij heeft zwart warrig haar, groene ogen. Hij gebruikt ook een bril tijdens het lezen.

    In mijn klas zit iemand die ook op HP lijkt. Hij heeft zich als kleuter ook al eens als harry potter verkleed, echt het zag er geweldig uit! En schattig!


    Define "good".

    Zo'n leraar bij mij op school heeft iets weg van Snape...ik lachte toen ik een deuk. Hij vond het niet zo grappig...hij is echt saai. Hij heeft in zijn leven niks anders gedaan dan studeren vertelde hij. (hij was een vervanger voor onze muziekdocent)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Feedback schreef:
    Ik heb maar de eerste 6 filmen gezien *schaam*

    ik heb ze allemaal buiten de 2de gezien. :'D

    De boeken zijn geweldig en ik ben zeer teleurgesteld in het eind van HP pt. 2
    Niet eens heel de school keek toe hoe hij Voldy vermoordde!! Dat was het stuk waar ik me het meest op had verheugd!! Boehoe xd Maar ik zal jullie wat vertellen: IK BEN VERLIEFD OP RON, HARRY, DRACO, FRED, GEORGE en de rest..like duuh!! xD


    What by Zeus' beard is going on????

    Abo


    Define "good".

    GinaW schreef:
    Abo

    Wij gaan het goede voorbeeld nemen en hier verder praten over die foto;

    Wat nemen ze daar op? :]

    EDIT: oh wacht, dat had ik al gevraagd. Ik herkende aan je naam dat het Bonnie was omdat er hier ook ergens een GinnyWright rondloopt (ofzo?) en die naam lijkt op de jouwe :]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 17:15 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wij gaan het goede voorbeeld nemen en hier verder praten over die foto;

    Wat nemen ze daar op? :]

    EDIT: oh wacht, dat had ik al gevraagd. Ik herkende aan je naam dat het Bonnie was omdat er hier ook ergens een GinnyWright rondloopt (ofzo?) en die naam lijkt op de jouwe :]

    Ik zou het eigenlijk totaal niet weten, ik vond e foto gewoon. En erstond niets bij :(.


    Define "good".

    GinaW schreef:
    (...)
    Ik zou het eigenlijk totaal niet weten, ik vond e foto gewoon. En erstond niets bij :(.

    *gaat naar Bonnie Wright's wikipedia*

    Damn, ik kan het niet vinden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou, het zusje van mijn vriend denkt dat hij een tovenaar is, en dat is best schattig xD. Hij heeft littekens, maar niet op zijn voorhoofd, haha. LOL.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Nou, het zusje van mijn vriend denkt dat hij een tovenaar is, en dat is best schattig xD. Hij heeft littekens, maar niet op zijn voorhoofd, haha. LOL.

    Ahw wat lief, in films zie je altijd dat zulke schattige meisjes in zo'n fantasiewereld terechtkomen. Ik ga met d'r mee :Y)

    ARG Ik. Moet. Alan. Rickman. Ontmoeten. IK. MOEEEET! *valt flauw*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    hier staat die foto ook op met meerdere foto's van Dan en die vrouw.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Flavius schreef:
    hier staat die foto ook op met meerdere foto's van Dan en die vrouw.

    Oh, die is van How To Succeed In Business Without Really Trying :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...