• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Taraluis schreef:
    Lol en dan ga ik alles lezen hebben ze hetr over een supergaaf Harry Potterkamp en natuurlijk kan ik daar weer niet heen en is dit de laatste keer
    Nu ben ik echt gefrusteerd D:


    Je kan altijd zelf zulke reizen organiseren, als je weet welke dingen je moet bezoeken (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Je kan altijd zelf zulke reizen organiseren, als je weet welke dingen je moet bezoeken (:

    Jup
    en dan in men eentje :P
    niemand die ik ken die houdt van HP
    tenminste niemand die ik in rl ken :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik heb tot nu toe alle boeken gelezen en alle films gezien ^^

    mijn favo boek is deel 7. :)

    Xx
    S

    p.s abo

    Ik vind het kut dat mijn bieb alleen deel 4, 5, 6 en 7 in het Nederlands heeft en alleen deel 7 in het Engels en voor de rest niets. ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tralala, IK LIEFT HP!!!
    Who's with me^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    haha volgens mij iedereen hierzo! :D :9~ dat hoop ik tenminste! :) xD

    Xx

    S

    simonella schreef:
    haha volgens mij iedereen hierzo! :D :9~ dat hoop ik tenminste! :) xD

    Xx

    S


    Whahah jah, ik hoop het ook! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb vandaag Harry Potter and the Deathly Hallows gekeken. Nou ja, voor diegene die het niet hebben gezien. Ik kreeg tranen op het eind.

    En trouwens ik heb alle delen tot nu toe gezien. Hehe. Maar de boeken heb ik er maar 1 van gelezen! Harry Potter en de gevangene van Azkaban vond ik toen zo leuk, ik had hem toen gezien op tv, dat ik hem wilde lezen. De boek uitgekregen in 3 dagen..!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb alle boeken 2 keer gelezen en ben ook van plan ze nog eens allemaal te lezen in hun oorpsronkelijke taal, het Engels dus. Ook heb ik alle films minstens 3 à 4 keer gezien en waarschijnlijk nog wel vaker. :9~


    All was well.

    Ohja! Ik ga ook naar de HP marathon binnen iets meer als één week.


    All was well.

    Anchor schreef:
    Ohja! Ik ga ook naar de HP marathon binnen iets meer als één week.

    Ik niet, haha ben nog te jong. Maar ik ga in mijn eentje thuis die marathon houden, op precies dezelfde tijden =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mudblood schreef:
    (...)

    Een Harry Potter kamp?! Omg, waar kan ik me inschrijven? :9~


    Ik wil ook mee!!(flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Pantalaimon schreef:
    Lol en dan ga ik alles lezen hebben ze hetr over een supergaaf Harry Potterkamp en natuurlijk kan ik daar weer niet heen en is dit de laatste keer
    Nu ben ik echt gefrusteerd D:


    Haha, je bent niet de enige! Ik wilde me ook al inschrijven voor dat HP-kamp. Echt stom dat het de laatste keer is:|


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ik ben nu pas deel 1 aan het lezen...
    ik heb alleen nog maar deel 3 en 4 gelezen omdat ik die al in huis had>__<

    ik koop namelijk altijd eerst mijn lievelings delen(nerd)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    DrReid schreef:
    Ik heb vandaag Harry Potter and the Deathly Hallows gekeken. Nou ja, voor diegene die het niet hebben gezien. Ik kreeg tranen op het eind.

    En trouwens ik heb alle delen tot nu toe gezien. Hehe. Maar de boeken heb ik er maar 1 van gelezen! Harry Potter en de gevangene van Azkaban vond ik toen zo leuk, ik had hem toen gezien op tv, dat ik hem wilde lezen. De boek uitgekregen in 3 dagen..!!


    Ik heb hem ook gezien, vandaag! Ik moest echt huilen. Mijn broertje zat naast me en hij is net iets minder HP dan ik, hij moest helemaal niet huilen! Ik vond zeker de laatste scene (19 years ago) echt mooi! Ze hebben de belangrijke dingen hebben ze (gelukkig!!) in de film verwerkt!
    Echt, voor degene die hem nog niet gezien heeft: KIJKEN!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."