• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahahahah faya voor d'r, ik vind het niet erg.

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD

    Hahaa, ze heeft 'bieber-fever' (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD

    Haha waarschijnlijk


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    (lol) zwanger oke als dat gebeurd lig ik echt plat
    maar wel zielig dat ze daar ligt en voor alle mensjes in het ziekenhuis die daar liggen(nerd)


    Shoganai i ne~

    Man,waar maken ze zo'n heisa over,ze heeft waarschijnlijk gewoon de griep ofzo. Je hoef echt niet meteen naar het ziekenhuis als je misselijk is en bestande hoofdpijn heeft. Als dat zo dan zou ik zo vaak in het ziekenhuis hebben gelegen he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misselijk en barstende hoofdpijn?
    Ah kom op zeg!
    Aanstelleritis zul je bedoelen!:W

    Ik verslikte me toen ik dat laatste zinnetje las. :W


    Let the Night embrace you

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nieuwe krantenkop: ''Selena loopt met haar hond!'', kom op zeg, er worden dagelijks superveel mensen in het ziekenhuis opgenomen en om een griepje is het al meteen hot news.:@ (wow die smiley gebruik ik nooit:))

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:25 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    oh god ze heeft ook echt alleen maar hoofdpijn en is misselijk, daar hoef je toch niet het ziekenhuis voor in? :')


    As travars

    Ik dacht ook meteen dat ze zwanger was. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zwanger hahaha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.