• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ze was alleen duizelig en een beetje benauwd.
    sins maandag is ze alweer beter zei ze zelf.
    (;

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    I´m nothing special.

    OMG dus een beroemdheid word dus eecht niet met rust gelaten
    ze is niet zwanger maar ziek ben jij nooit ziek geweest?:8

    Leeds schreef:
    oh god ze heeft ook echt alleen maar hoofdpijn en is misselijk, daar hoef je toch niet het ziekenhuis voor in? :')


    Love isn't blind, It's retarded.

    Ze heeft ijzer tekort.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Adele schreef:
    Ah, wat is ze weer zielig, ik heb maandelijks drie dagen vol hoofdpijn, misselijkheid, en slapheid, en nee niet als ik ongesteld ben. En ik ben ook niet zielig.


    cupcake unicorns