• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    OMG she's pregnant :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hmmm, miss heefd ze der hoofd gestoten ofzo...
    Maar ik denk niet dat er een kleine Bieber op komst is...

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    + ik ga echt helemaal plat, als ze daadwerkelijk zwanger is. Ghehe.


    Keep it simple.

    ik las net dit in die artikel geval: "Ze is misschien geschrokken van zijn kleingeschapenheid van de sul van het jaar , Arme Selena spoedig herstel."

    HAHAHAHAHHAHA.
    Sorry, voor de beliebers hiero, maar dit is gewoon geniaal :'D


    Keep it simple.

    "kleine Bieber". Ik moest spontaan denken aan een babylichaam met het hoofd van Bieber.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Dan kan ik wel op de spoedeisende hulp gaan wonen --'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zwanger? Kom op zeg(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lookingforfucktogivefucknotfound.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    juist, ik snap dat ze zich 'zorgen' om haar maken. Maar er gebeuren wel ergere dingen dan een star die met hoofdpijn naar het ziekenhuis moet. Christus, ik heb zovaak barstende koppijn en ga toch ook niet naar het ziekenhuis? Ze gaat echt niet dood ofzo. Maar goed :'3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ze zou buikpijn, hoofdpijn en pijn de maag hebben. Dat klinkt als een baby baby baby oooh x'D Lol JK. Van een griepje ga je niet dood maar het is wel erg vind ik ! #GetwellSelena

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 10:35 ]

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind de reacaties hier nogal lullig hoor,een paar jaar geleden is een kennis gestorven een koudvuur,ze had het zelf niet door ant het was wat pijn aan haar voet maar het bleek dodelijk te zijn.Ik vind dus serieu dat iedereen hier eens zich niet zo moet aanstellen,ze is ook een actrice en kon op het podium er nog goed zien maar zach iemand ze backstage hier??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Vind je het gek dat Justin nu zo graag met haar wilt trouwen?
    Ik zie de link wel...


    Kill them with kindness.

    StJimmy schreef:
    Man,waar maken ze zo'n heisa over,ze heeft waarschijnlijk gewoon de griep ofzo. Je hoef echt niet meteen naar het ziekenhuis als je misselijk is en bestande hoofdpijn heeft. Als dat zo dan zou ik zo vaak in het ziekenhuis hebben gelegen he.


    een Drama Queen(cat)


    I´m nothing special.