• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Lazy schreef:
    Vind je het gek dat Justin nu zo graag met haar wilt trouwen?
    Ik zie de link wel...


    Omg denk je wat ik denk:|

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 11:23 ]


    I´m nothing special.

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Indolence schreef:
    (...)

    Omg denk je wat ik denk:|


    Ja ik denk wat jij denkt

    Weten ze al hoe het kind gaat heten? :')

    Sapphira schreef:
    Hahaa, ze heeft 'bieber-fever' (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    OMG ZWANGER ?
    Ik zweer het ik haat Selena ;0
    Ik wil niet dat ze een kind krijgt..
    En al zeker niet met Justin.
    Hij is veel te goed voor haar.
    Sorry voor de fans ..


    Bitchez

    StJimmy schreef:
    Man,waar maken ze zo'n heisa over,ze heeft waarschijnlijk gewoon de griep ofzo. Je hoef echt niet meteen naar het ziekenhuis als je misselijk is en bestande hoofdpijn heeft. Als dat zo dan zou ik zo vaak in het ziekenhuis hebben gelegen he.


    Totally agree. Met de pijn waar ik elke dag mee loop zou ze er wss. nooit meer uitkomen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is voedselvergiftiging, en dat kan dodelijk zijn.
    Lekker lullig weer bezig, jullie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Het is voedselvergiftiging, en dat kan dodelijk zijn.
    Lekker lullig weer bezig, jullie.

    Dat konden wij toch niet weten. Geloof me als ik bij de spoed kom met buikpijn en hoofdpijn lachen ze me nog net niet uit en zeggen dat ik maar naar huis moet gaan uitzieken. Maar omdat ze een ster is word er wel meteen naar behandelt.
    Daarbij is voedselvergiftiging niet zo heel erg. Ja het is dodelijk maar dat is alles als je er niks tegen doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat konden wij toch niet weten. Geloof me als ik bij de spoed kom met buikpijn en hoofdpijn lachen ze me nog net niet uit en zeggen dat ik maar naar huis moet gaan uitzieken. Maar omdat ze een ster is word er wel meteen naar behandelt.
    Daarbij is voedselvergiftiging niet zo heel erg. Ja het is dodelijk maar dat is alles als je er niks tegen doet.


    Misschien was het wel acuut? En dan is het wel degelijk heel gevaarlijk. En dat de ziekenhuizen waar jij woont dan zo slecht zijn kan ik niet aan doen. Al kom ik bij mij aankakken met een zere knie of zo, doen ze er wat aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Misschien was het wel acuut? En dan is het wel degelijk heel gevaarlijk. En dat de ziekenhuizen waar jij woont dan zo slecht zijn kan ik niet aan doen. Al kom ik bij mij aankakken met een zere knie of zo, doen ze er wat aan.

    Ze zijn niet slecht,ze zijn rïeel. Aan alleen een buikpijn en hoofdpijn(wist niet dat je dat dan ook kreeg maar ok.) kan je niet zien dat iemand echt ziek is. Mensen hebben zo vaak buikpijn zonder dat er iets ergs aan de hand is. Ze zullen me niet naar huis sturen nee maar ze zullen me ook niet zo snel opnemen, niet voor een buikpijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Valentino schreef:
    Het is voedselvergiftiging, en dat kan dodelijk zijn.
    Lekker lullig weer bezig, jullie.

    Ik had ook een keer voedselvergiftiging, verkeerde kalfworstjes geten,
    Ik had 1 dag buikpijn en was erg misselijk en miste een engels proefwerk,Daarna werd ik natuurlijk meteen naar het ziekenhuis gebracht
    OF COURSE NOT

    ze stelt zich gewoon aan, uitzieken kan je beter thuis op de bank doen dan daar in zo'n stinkziekenhuis


    :X

    Valentino schreef:
    (...)

    Misschien was het wel acuut? En dan is het wel degelijk heel gevaarlijk. En dat de ziekenhuizen waar jij woont dan zo slecht zijn kan ik niet aan doen. Al kom ik bij mij aankakken met een zere knie of zo, doen ze er wat aan.

    Als je met je zere knie komt lachen ze je uit en geven ze je een dikkie dik pleister... zelf een snoepje voor op je zere knie zit er dan zelfs niet in
    :8

    TheSandwich schreef:
    (...)
    Als je met je zere knie komt lachen ze je uit en geven ze je een dikkie dik pleister... zelf een snoepje voor op je zere knie zit er dan zelfs niet in
    :8


    Nou dan weet ik niet waar jij komt, maar bij mij onderzoeken ze toch echt wat er zou kunnen zijn. Ik had het trouwens niet over een open wond, met je pleister.
    Faal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    @ Random personen hierboven.
    Jullie zijn best naïef als het gaat om ziekte en ziekenhuizen. Maar goed, ik denk dat ik meer ziekenhuis heb gezien als jullie waarschijnlijk ooit zullen. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3