• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    OMG. Als ze zwanger is dan....

    wel verdacht dat ze haar puurheidsring niet meer draagt dan nu ze met justin heeft....

    ik heb ook gewoon de hele week met barstende koppijn uitgezeten op school maar Selena ligt meteen weer op de intensive care...
    Misschien is ze wel vergiftigd door een belieber!
    Ontvoerd door ruimtewezens...
    Selena Gomez heeft een dringende hersenoperatie nodig!

    Of ze is gewoon verkouden, dat kan ook

    Ah, wat is ze weer zielig, ik heb maandelijks drie dagen vol hoofdpijn, misselijkheid, en slapheid, en nee niet als ik ongesteld ben. En ik ben ook niet zielig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Zal trouwens wel kut zijn als er dadelijk echt iets aan de hand is en wij allemaal zo reageren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BePretending schreef:
    (lol) zwanger oke als dat gebeurd lig ik echt plat
    maar wel zielig dat ze daar ligt en voor alle mensjes in het ziekenhuis die daar liggen(nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ''Met spoed'', voor wat? Jemig.


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    hahahahah, ik ging stuk om de 'bieber-fever'

    waarschijnlijk is het echt niks, maar stel je voor dat ze zwanger is. Pattie zou Justin vermoorden. :3


    Save me from myself.

    Hahaha, ik moest meteen denken 'zwanger!' :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg =O Eerste mens die zwanger word =O wiehoeee -.-....
    Trouwens als ze zwanger is wisten ze het nu allang en lag ze nou niet in ziekenhuis XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ghehe,
    wat een drama voor een gewoon griepje!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    They fell in love, didn't they?

    laten we hopen op iets ernstigsxd sorry dat meende ik niet echt denk ik


    Expect the unexpected

    ik hoor over zwanger, I don't think that's true...
    Ik denk dat ze gewoon een beetje een zware griep heeft ofzo, beetje antibiotica en klaaaar!


    Don't dream your life, but live your dream!