• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Valentino schreef:
    (...)

    Nou dan weet ik niet waar jij komt, maar bij mij onderzoeken ze toch echt wat er zou kunnen zijn. Ik had het trouwens niet over een open wond, met je pleister.
    Faal.


    Ik ben het met je eens dat dingen als voedselvergiftiging wel degelijk gevaarlijk kunnen zijn ... Maar een zere knie onderzoeken ze bij mij ook niet zomaar, of de pijn moet wel heel erg extreem zijn/lang aanhouden. Voor mijn rug heb ik zelfs bijna een jaar op de wachtlijst gestaan voor ik ermee terecht kon, terwijl het behoorlijk serieus was.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hahahahha ze heeft denk ik zeker een bieber fever


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens dat dingen als voedselvergiftiging wel degelijk gevaarlijk kunnen zijn ... Maar een zere knie onderzoeken ze bij mij ook niet zomaar, of de pijn moet wel heel erg extreem zijn/lang aanhouden. Voor mijn rug heb ik zelfs bijna een jaar op de wachtlijst gestaan voor ik ermee terecht kon, terwijl het behoorlijk serieus was.


    Ik loop al 2 jaar met rugklachten. Maar over die zere knie was een beetje overdreven maar ik bedoelde alleen maar duidelijk te maken dat ze bij ons op de EHBO toch echt onderzoeken wat je hebt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik loop al 2 jaar met rugklachten. Maar over die zere knie was een beetje overdreven maar ik bedoelde alleen maar duidelijk te maken dat ze bij ons op de EHBO toch echt onderzoeken wat je hebt.


    Ik onderhand al 4 á 5 jaar, omdat ik nog steeds niet echt fatsoenlijk geholpen ben. En bij de EHBO kijken ze ook altijd eerst naar degene die met het meeste spoed binnen komt, hoofdpijn en buikpijn ... Tja, je gaat meestal eerst naar de dokter als het echt vervelend begint te worden. Ze mogen niet weigeren te onderzoeken wat je hebt, maar ze zitten er niet op te wachten als het niet nodig is. Als het nodig is, is het altijd nog een 2e. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BIEBERBAM schreef:
    OMG ZWANGER ?
    Ik zweer het ik haat Selena ;0
    Ik wil niet dat ze een kind krijgt..
    En al zeker niet met Justin.
    Hij is veel te goed voor haar.
    Sorry voor de fans ..
    \

    Wat ga je dan doen. De baby uit haar schoppen?

    Dat is niet aan jou om te bepalen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 8:41 ]

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Valentino schreef:
    @ Random personen hierboven.
    Jullie zijn best naïef als het gaat om ziekte en ziekenhuizen. Maar goed, ik denk dat ik meer ziekenhuis heb gezien als jullie waarschijnlijk ooit zullen. :')
    Ben jij daar wel zo zeker van??Ik ben dit jaar al zeker naar 10 ziekenhuizen 5 gewoon standaart dokters geweest en de huisdokter is dit jaar wel al zeker 7 keer langs gekomen

    Maar anyway,iedereen doet hier echt lullig,ze is een blijft een actrice en kon dus ook op het podium spelen afsof ze zich nog goed voelde maar wie weet hoe erg het er aan toe ging backstage??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik hoop dat ze snel beter wordt. Bam, boem, pats.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Zwanger natuurlijk.
    Het is idd dom dat ze gelijk een ophef maken als er iets met een ster is. --'


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Valentino schreef:
    @ Random personen hierboven.
    Jullie zijn best naïef als het gaat om ziekte en ziekenhuizen. Maar goed, ik denk dat ik meer ziekenhuis heb gezien als jullie waarschijnlijk ooit zullen. :')

    Ik denk het niet,mijn vader werkt er,mijn moeder was zuster(is lang ziek geweest en heeft daar gelegen) en mijn zus studeert fysiotherapie. Ik ken ziekenhuizen van binnen en van buiten en ik ken ziektes beter dan de meeste mensen.
    Aan alleen buikpijn en hoofdpijn kan je niet zien dat iemand voedselvergiftiging heeft,daar hoort braken en diarree bij. Vaak ook een lichte verhoging. En voor een voedselvergiftiging hoef je niet naar spoed omdat het niet meteen levens gevaarlijk is. Het beste is thuis uitzieken,zeker als je niet hoef te braken/geen diarree heb.
    Geloof me maar zo gevaarlijk is het niet tenzij het heel ernstig is maar dat merk je dan niet meteen.
    Er zijn vele gevaarlijke dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kanon schreef:
    Ik verslikte me toen ik dat laatste zinnetje las. :W


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Peetabroodje schreef:
    Hahahahah faya voor d'r, ik vind het niet erg.

    Hahaha ik zei net het zelfe, Lekker faya voor der.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laat dat meisje toch gewoon eens doen.
    Jezes, mensen -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik ga lachen als ze zwanger is, she'll get killed.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    tjeez, wat een drama queen. Is dat ziekenhuis dadelijk vol en komt er iemand aan die half dood ligt tegaan, neehoor kan die gene niet erin omdat kind zo nodig aandacht wilt.
    Ik heb niks tegen selena, maar ik word toch zo ziek van dit soort dingen, kind neem een asprientje, maak een kruik warm en ga in je bed liggen! Dit is overduidelijk weer alleen voor de aandacht.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.