• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ach en dan? Dnek je nou écht dat jij hem zou krijgen? Sorry dat ik zo bot doe maar het is de normaalste zaak van de werled lieverd, geloof me. Georg zal ooit wel eens z'n ideale meisje tegenkomen net als Bill&Tom&Gustav en daar kunnen wij als fans niets aan veranderen. Eigenlijk is dat helemaal niet vaag maar leuk en mooi voor hem als hij een vriendin zou hebben. Wees blij voor hem en ga geen actie's tegen dat meisje oprcihten dat ze van 'Jouw' Georg moet afblijven ^^

    Ik kijk nooit TH-Tv, maar waarom moet dit meteen een groot probleem zijn?

    Jij bent toch ook dol gelukkig als je een vriendje/vriendinnetje (weet ik veel) hebt?!
    Jij wilt dan toch ook met hem/haar over straat lopen?!
    Jij zou toch ook niet willen dat de hele wereld van hem/haar af wist als je beroemd was; voor het zelfde geldt wordt hij/haar per direct bedreigd door hondsdolle fans?!

    [/mening]


    I want my bloody cheese now!^^

    Proficiat voor georg éh dan (:


    Keep on smiling

    Waarom allemaal discussie's om iets wat we niet eens zeker weten? =,='


    -

    Sorry, maar het is níet de vriendin van Georg, want die vrouw/meisje wordt gewoon geschemerd omdat ze niet bekend gemaakt wil worden.x] Zou ik ook doen, hoor. En ookal ben ik niet een vriendin, maar ik zou niet op internet naast Georg willen staan, want binnen een week lig ik dan in het ziekenhuis =,='


    ok

    GORGIELOOOOVE!!! WAT LIEF (flower)

    Denk niet dat het zo is... denk eerder iemand van de crew fzeu ¬¬ Zo wel dan ben ik blij voor Georg/zn vriendin and I wish them a happily ever after ^^


    BAM!

    Zou wel leuk voor hem zijn :O

    Iedereen fantaseert over een relatie met Bill of Tom, en dan krijgt Georg in real gewoon als eerst een relatie :P Nouja, hij is dan ook wel de oudste mrtoch (A)

    ik vind da die het eerlijk moew zeggu als iej een vriendiin heft want dawn kwn kwunnen wij bwlij vwoor hwem zijwn(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.



    Veel mensen worden geschemert in zo'n aflevering, hoor. Die mensen die vragen dat ook zelf omdat er problemen van kunnen komen. (Lees: gestoorde fans!)


    aaahw.
    ik zou t wel vet vinden als Georg een vriendin heeft
    iedereen word toch verliefd? Waarom hij niet?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Nu je het zegt xD ,, Maja wat maakt het uit leuk voor hem dan toch?? :P

    ze komt ook uit die taxi stappen waar hij in zat he? k weet niet of jullie da ook gezien hebben maar ik wel maar ja k zie wel vaker ding of beeld dingen me in.

    nee het is waar. & ze loopt overal mee heen :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ach en dan? Dnek je nou écht dat jij hem zou krijgen? Sorry dat ik zo bot doe maar het is de normaalste zaak van de werled lieverd, geloof me. Georg zal ooit wel eens z'n ideale meisje tegenkomen net als Bill&Tom&Gustav en daar kunnen wij als fans niets aan veranderen. Eigenlijk is dat helemaal niet vaag maar leuk en mooi voor hem als hij een vriendin zou hebben. Wees blij voor hem en ga geen actie's tegen dat meisje oprcihten dat ze van 'Jouw' Georg moet afblijven ^^

    nhaa joh ^^
    ik bén blij voor hem :P
    ik weet dat het nooit haalbaar zou zyn om Georg te kryge :P
    dus probeer ik nii..
    ik ga er nii vn wakkr liggn ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    uhu zou kunnen
    blij voor hem