• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Drake Porter Dawn
    'Zo ben ik opgevoed, ik loop toch ook niet te zeiken over jou accent? Maar goed, zie haar achternaam maar eens uit d'r te krijgen, dan wordt alles je helder,' zei ik kalm. Nog voor hij de kans had om iets te zeggen onderbrak ik hem al. 'Ik weet haar volledige naam niet meer, maar ik weet wel waar het op slaat. Als het uit mijn mond moet komen geloof je het toch niet, dus ik ga de moeite niet eens doen het uit te leggen,' verbeterde ik mezelf. Ik weet exact hoe ze me zien, maar niets is minder waar, ik zou alles kunnen uitleggen, ik zou alles kunnen ophelderen. Ik zou mijn naam kunnen zuiveren, maar die kans krijg ik niet.


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik tilde mijn handen wanhopig op en zuchtte diep. Geïrriteerd vouwde ik mijn armen over elkaar.
    "Vertel het me toch maar, meneer Ik-Voel-Me-Te-Goed-Om-Duidelijk-Te-Praten,"
    Ik keek hem strak aan. Als je A zei, moest je ook B zeggen kerel. En ik zou hem niet laten gaan voor hij me vertelde wat er hier aan de hand was.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    Een kort glimlachje kan ik niet langer onderdrukken.d'Waarom vraag je het je vriendin niet? Die zit toch als een half-dode panda voor d'r raampje. Vraag haar maar even haar volledige naam, en laat me dan die prachtige blik in je ogen bekijken. Ben benieuwd.' Als hij het wou weten, zou hij er zelf achter moeten komen.


    Let it come and let it be

    Skypirates zijn dood man, even verandering in brengen:9~


    Trust me. I'm the doctor

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik wou die gast wel wurgen. Maar ik beheerste me en keerde me weer naar de cel.
    "Hé, Paige. Je achternaam, nu," beval ik strak.
    Ik negeerde Drake's grijns en lage steek. Be the bigger man, Alessandrio.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik volgde het gesprek, het had toch wel mijn aandacht getrokken. Wacht, wat? Halfdode panda? "Pardon?" Ik keek 'm beledigd aan. Wie had hem ooit het recht gegeven mij zo te beledigen? Alsof ik me niet al rot genoeg voelde, tuurlijk joh, wrijf het er maar lekker in. "Eikel," fluisterde ik en keek koppig de andere kant op. Dus ze wilden mijn volledige naam weten? Eigenlijk dacht ik dat ze die al kenden, maar goed. "Hé, Paige. Je achternaam, nu," beval Alesseio me. Ik stond op en liep naar de deur, brutaal keek ik hem aan. Vandaag was ik te chagerijnig om me koest te houden. "Wat krijg ik ervoor?" vroeg ik kalm, hij kon me moeilijk dwingen en hé, voor wat hoort wat. Als hij me nou even buitenliet, dan moet hij het weten, alsof het er toe deed hoe ik heette.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik rolde mijn ogen en keek haar strak aan.
    "Geen mep tegen je brutale smoel. Zo goed?"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    ^ Die vond ik echt prachtig :'3


    Let it come and let it be

    Ik ook :'D Waar is dat facebook vind ik leuk knopje nou? [a']

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik trok een wenkbrauw op. "Nee," zei ik kalm en draaide hme mijn rug toe. "Kom maar terug als je een beter aanbod hebt." Ik liep naar mijn raampje en tuurde naar buiten, het enige leuke uitzicht wat op dit schip te vinden viel. Weet je, het voelde best goed om een keertje een beetje macht te hebben. Ze waren van mij afhankelijk als ze mijn naam wilden weten.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 22:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn
    'Ik heb met je te doen,' mompelde ik. 'Als je hulp nodig hebt het ui d'r te krijgen, ik weet een prima manier,' zeg ik met een brede, gemene grijns op mijn gezicht. Ik zie hem opnieuw verward kijken. 'Ik wil zelf haar naam nu ook terug horen,' vervolg ik.
    Paige, ik speel niet meer met je lichaam, je gedachtes en emoties zijn nog veel leuker.


    Let it come and let it be

    Addison Black

    Haastig liep ik door de gangen heen richting Jamie, als het goed was zou ze nog in de kamer met de kaarten moeten zijn om een route uit te stippelen naar een nieuw verblijf. Ik klopte op de deur van de desbetreffende kamer en opende hem ''Heb je al iets gevonden?'' vroeg ik haar terwijl ik me naast haar plantte en op de kaart keek die ze voor zich had.


    Trust me. I'm the doctor

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zette een stap terug en gebaarde dat hij bij de celdeur mocht.
    "Knock your socks of," mompelde ik met tegenzin.
    Eens kijken hoe hij dit ging doen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik keek op en knikte. Mijn vinger zette ik op de plek die ik had uitgekozen.
    "Hier. Het is perfect. Beschut en tussen de vergetelheid en een bewoond blok in," legde ik uit.
    Ik haalde mijn handen door mijn haren en zuchtte.
    "Althans, dat hoop ik toch. De kaart is al vijf jaar oud. Wie weet wat er ondertussen veranderd is,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    'Ik speel liever met haar emoties, als kind was ze altijd al zo overgevoelig voor ruzie's, vooral tussen twee personen.' Ik liep naar binnen en zonder aarzelen greep ik naar haar tas. Ik wist zeker dat het hier in zat. 'Hebbes,' zei ik triomfantelijk en trok een foto uit haar tas. Het was de foto van haar échte vader. 'Paige, zeg je naam, dan krijg je het terug. Is dat zo veel gevraagt,' glimlachte ik.


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik grinnikte even goedkeuren en leunde in de deuropening. Toegegeven, het was een goede move. Wacht, hoe wist die kerel waar ze niet tegenkon? Hier zat meer achter. Fronsens duwde ik me van de deurpost af en sloeg het hele gebeuren nieuwsgierig gade.


    Nobody ever said I was sane, my love.