• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik kwam ook overeind en zette mijn handen in mijn heupen.
    "Tholomew, je bent zwaargewond. Ofwel heeft iemand je dat aangedaan ofwel ben je een masochist. In alletwee de gevallen moet ik het weten. Ik laat geen gevaarlijke persoon, jij of iemand anders, vrij rondlopen,"
    Ik keek hem strak aan en versperde hem de weg. En als hij aan vechten dacht, zou hij mooi met zijn snuit tegen de muur lopen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere, gevangene.
    Opeens kwam hij terug, Drake ja. Ik legde mijn borstel neer, waarom draaide hij de deur op slot? Dat beviel me allerminst. 'Jíj, ben van míj,' zei hij dreigend, ik trok mijn wenkbrauw op. Hou je koest Paige. Ik stond op, ja ik had een praatje gewilt, maar niet met iemand die beweerde dat ik van hem was. Ik stond op, maar wilde zijn gezicht niet zien dus staarde ik nukkig naar de grond. Opeens greep hij mijn shirt vast en gooide me terug op mijn bed, ik viel op mijn rug en ging meteen recht zitten. Verrader? Ik? En hoezo amuseren, verwachtte hij soms dat ik ging dansen? Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek hem strak aan, ik moest mezelf koest houden, maar kon het niet laten een bijdehante opmerking te maken. "Ik ben je hondje niet," beet ik hem toe en wendde koppig mijn gezicht af. Hij kon de pot op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake

    'Ik máák je mijn hond!' Ik liep naar het bed toe, waar Paige nog altijd koppig zat. Ik greep de bovenste rand van haar strakke broek vast en trok haar naar me toe, ik zag een lichte vorm van angst in haar ogen, maar wist dat ze niet toe zou geven. 'Wees een lieve puppy en geef me wat ik wil,' zeg ik moet een zoete, zwoele stem.


    Let it come and let it be

    Addison Black

    ''Cathe?'' fluister ik als haar lichaamstaal opeens veranderd, ze lijkt totaal te zijn veranderd in die paar seconden. Vluchtig kijk ik naar voren om te zien of we niet tegen een stuk land zouden kunnen vliegen, als ik niets zie laat ik het stuur los en ga naast Catheryn zitten. ''hé cathe, als er iets is kun je het vertellen.'' ik glimlach flauwtjes in de hoop haar wat op te vrolijken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:08 ]


    Trust me. I'm the doctor

    James

    Ik voelde dat mijn arm vast gegrepen werd, 'Tjerkov wilt je spreken.' Ik liep met de man mee; nog nooit had ik me zo onmachtig gevoeld. Ik zag de strakke blik in zijn ogen, 'James, jongen ga toch zitten. ' Ik knikte onderdanig en nam plaats op de stoel. Hij keek me aan en zuchtte 'Ik vraag me af of je mijn prinsesje wel geeft wat ze wilt? Je weet hoe graag mijn dochter macht heeft.. 'Ik wou tegen hem beginnen, maar deed mijn mond terug dicht omdat hij nog niet klaar was. 'Als ik merk dat jij haar niet geeft wat ze wil jongeman, dan.. Dat weet je zelf wel. ' Ik knikte toen hij zijn vuist samen kneep. Ik keek hem aan; 'Ik beloof dat ik uw dochter alles gaaf wat haar hartje bezeerd. ' Hij glimlachtte en stond op. Ineens voelde ik me veiliger, hij knikte vriendelijk. 'Ik had niet anders verwacht; maar ik moet het zeker weten. ' Ik grijnsde en ging na het gesprek terug naar Ashlee; ik wist zeker dat Drake hierachter zat


    MOEEEEE.


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere, gevangene.
    Hij trok me aan de rand van mijn broek zich naar hem toe. 'Wees een lieve puppy en geef me wat ik wil,' zei hij zwoel en ik huiverde. Puppy? Hoe haalde hij het in zijn domme kop om me puppy te noemen? "Puppy hmm? Kijk maar uit dat ik niet ga bijten dan." Ik trok me los en wierp hem een hatelijke blik toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Catheryn

    De bezorgde blik van Addison, maakte dat ik me ongemakkelijk voelde. 'Tjerkov, euh,' begin ik aarzelend. Ik staar naar buiten, opeens voel ik mijn pupillen groot worden. 'Jamie,' gilde ik. Addison keek me verward aan. 'Daar,' vervolgde ik en wees naar een klein stuk land, waar Jamie en... En Tholomew stonden.
    'Ze is gewoon even met Tholomew aan het wandelen,' glimlachte Addison.
    'Tholomew is gewond,' stamelde ik om alles op te helderen.


    Let it come and let it be

    Drake

    Haar reactie liet me grinniken. 'Met andere woorden, jij wilt hier niet weg,' zei ik lachend.
    'W- weg,' stamelde ze.
    'Ik heb de sleutels, je zou even buiten kunnen gaan vliegen, maar alles heeft zijnn prijs. De prijs van jouw vrijheid is enkel het vermaken van mij.' Hoe erg ze ook tegenstribbelde, ik zorgde er wel voor dat ze me zou geven wat ik wou.


    Let it come and let it be

    Mwuh, zou je niet willen beslissen wat paige zegt? :'D Wat ze zeggen beslis ik liever zelf, tenzij 't is van; Wat wil ej drinken? ;p

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere, gevangene.
    "W-weg?" vroeg ik verbaasd en keek hem aan, ik trok opnieuw een wenkbrauw op. Tuurlijk wilde ik weg, ik werd gek hier. Buiten mijn cel lieten ze me wel, maar ze zouden me niet buiten het schip (zitten ze in schip? :'D Of gebouw? Lol) laten, dat wist ik bijna zeker. 'Te gevaarlijk' in hun ogen, dan zou ik kunnen ontsnappen of iemand kon me bevrijden. "Vermaak jezelf maar," antwoordde ik kalm en haalde arrogant mijn neus op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Addison Black
    Zo snel als Catheryn de woorden heeft uitgesproken worden mijn ogen zo groot als schoteltjes, zo snel als ik kan spring ik op om weer het stuur beet te pakken, en hem naar de plek van Jamie en tholomew te sturen. ''Heb jij iets gehoord of gezien ik bedoel er moest toch een alarm zijn afgegaan als the sphere hier was!'', op dat moment landen we en spring ik zonder te wachten op Catheryn het toestel af. Waarbij ik mijn enkel verzwik ''Verdomme'' fluister ik zachtjes terwijl ik naar voren ren......

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:24 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik schrok me dood toen Addison op ons af kwam gerend.
    "Addison, kalmeer. Wat is er aan de hand?"
    Ik legde mijn handen op haar schouders en keek haar recht aan. Ze was compleet overstuur. Achter haar zag ik Catheryn van de Hyperion stappen. Paniek. Ik kon niet om met paniek. En ik kon er ook niet tegen als niemand me wat vertelde.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ah sorry, Het is nogal verschillend per persoon van wie dat liever wel of niet heeft :'3 Btw, ik denk dat ze op een schip zitten, hier zit ook Tjerkov en waar Tjerkov is, is een schip :'D

    Drake

    Ik gromde. 'Ik zorg er voor dat je hier nóóit meer uit komt,' schreeuwde ik naar Paige, ze deed haar modn open om iets te zeggen, maar nog voor ze de kans had, was ik al weg. Ik riep de bewaker terug. 'Zorg er voor dat ze hier nóóit meer uit komt, zelfs niet een rondje over het schip. Laat haar wegrotten in die cel, ik wil haar gezicht nóóit meer zien!' De bewaker knikte onderdanig. Snel liep ik weg, macht, ik was mijn macht over íédereen verloren, alleen door James. "Doden," spookte door mijn hoofd. Ik gaf toe dat het idee zo slecht nog niet was.


    Let it come and let it be

    Haha, dat is waar. En is oké hoor, ik vind prima als ze voor mij beslissen soms, maar dingen die ze zeggen liever niet ;p

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik wilde mijn mond openen om te protesteren, maar hij sloeg de deur al dicht. "Dit kun je niet menen!" riep ik hem toe, maar hij liep weg. Een paniekerig gevoel overviel me, nooit meer uit deze cel? Dat zou een hel worden! Zo wilde ik niet leven! Oh God, laat er alsjeblieft iemand komen die me laat dweilen of wat dan ook laat doen búíten deze cel. Ik liet me neerploffen op mijn bed en zuchtte diep, ik haalde een hand door mijn haren en leunde tegen de muur. Ik tuurde voor me uit terwijl ik mijn knieën optrok en mijn armen er omheen sloeg. Als ik nou iets waardevols had, dan kon ik de bewakers omkopen of iets dergelijks. Maar nu zat ik vast in deze shit cel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Catheryn

    Ik besloot rustig te reageren op de situatie, als ik écht in paniek zou raken, zouden we enkel verder van huis zijn.
    'Jamie,' vroeg ik zo profecioneel als ik maar kon. 'Is er iets gebeurt, zijn jullie aangevallen,' vervolg ik als ik neer de gewondde Tholomew kijk. Jamie zwijgt heel even. Ik knik. 'Het is goed, vertel het onderweg maar. Ik hoorde van een nieweling dat Tjerkov in de buurt is,' ik probeerde zo veel mogelijk woorden, in zo min mogelijk seconden te proppen, maar het werkte niet echt. Ik legde alles totaal verkeerd uit, Tjerkov was niet in de buurt, hij was enkel op weg richting hier, maar dat was nog kilometers verder op.
    Ik besloot even afstand te nemen van iedereen en liet Addison het woord doen, ik was niet in staat goed te spreken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:35 ]


    Let it come and let it be

    Addison Black

    Nadat ik naar Jamie keek schoot mijn blik naar Tholomew, en zijn wond. Ik zuchtte opgelucht toen ik de plaats van zijn wond zag, recht onder zijn hand. ''We zagen Tholomew gewond en we dachten dat er wat gebeurd..'' toen ik doorhad wat ik zei verstijfde ik even en keek Jamie weer aan ''Ik bedoel, wát is er gebeurd'', 'Is er iets gebeurt, zijn jullie aangevallen,' ik zei het tegelijk met Catheryn en even glimlachde ik terwijl ik naar haar keek. Opeens hoor ik haar wat zeggen over Tjerkov en dat hij in de buurt is ''wát?'' een beetje verontwaardigd draai ik me om en keek haar aan ''En dat zeg je niet even?''

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:37 ]


    Trust me. I'm the doctor