• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Oh geweldig, :') xD
    En nee, nooit zoiets gehad, maar de eerste keer zelf halen was wel even zenuwslopend, to say the least. Nu gaat het makkelijk, niets om je voor te schamen. Maar je bent wel een beetje jong. Maar als je denkt dat je er klaar voor bent, echt zeker weet, dan kan niemand je tegen houden.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Yup, ik weet idd dat je niet altijd bloedt en de vrouwen die toch zijn ontmaagd expres ongesteld worden zodat het lijkt alsof ze wel maagd zijn. En ik draag bijv. geen hoofddoek en sommige denken soms van: Hey, zij is geen goeie moslim ofzo, maar ik vind dat mensen met hoofddoek soms echt erge dingen doen en dan denk ik: wat is het nut van je hoofddoek? Ik ben niet tegen de mensen die het dragen, ik vind het juist goed van ze, maar dan moeten ze ook geen rare dingen erbij doen.

    Ik vind hoofddoeken een beetje stom. Vrouwen moeten dan hoofddoeken dragen omdat de man dan niet in verleiding komt. Dus eigenlijk worden vrouwen gestraft om de wil van de mannen.En wie heeft die regel waarschijnlijk bedacht een man.--'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik vind hoofddoeken een beetje stom. Vrouwen moeten dan hoofddoeken dragen omdat de man dan niet in verleiding komt. Dus eigenlijk worden vrouwen gestraft om de wil van de mannen.En wie heeft die regel waarschijnlijk bedacht een man.--'

    Nee, hoofddoeken zijn er om vrouwen te beschermen in het algemeen.


    Let it come and let it be

    Dat klinkt echt als iets dat ik ook nog zou hebben. x)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, hoofddoeken zijn er om vrouwen te beschermen in het algemeen.

    Dankjewel
    @Aguamenti
    en nee dat heeft de man niet bedacht, maar god heeft gezegd dat dat zo moet. Vrouwen zjn veel aantrekkelijkermet hun haren zo mooi los -laten we nu eerlijk zijn- en de mannen hebben eigenlijk niet iets aantrekkelijks zoals bosten enzo.. Dus voor mannen is dat niet eg boeiend. En ik vind dat je gwn moet respecteren dat in ons geloof hoofddoeken worden gedragen. Ik begin ook niet te zeggen dat ik bepaalde dingen van andere cluturen stom vind :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 20:29 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mweh, bij ons liggen die dingen bij de kassa D; en dan sta je bij de kassa je kijkt naar de kassa.. maar je staat nog niet voor de persoon en wat zie je voor je neus? DUREX ;D je beste vriend ;D
    Haha, en ik krijg het telkens voor elkaar om kersen te zien. [ja die bestaan D; en zo leuk is et niet om dat terug te zien D; [me achternaam is kers..]


    Btw; de kerel mag het wel voor mij gaan halen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik ook, maar dan denk ik echt zo bij mezelf: 'Jullie naam word gewoon besmeurt door een groep meisjes die ondanks hun geloof, lekker schijnheilig een hoofddoek op gaan zetten en vervolgens met tig jongens het bed in duiken.' De ene helft verpest het gewoon voor de rest, maar ja, dat is inmiddels een gewoonte hier op aarden.
    Dat je er in gelooft, maar besluit niet iedere regel op te volgen omdat je in de moderne wereld wilt leven. I understand, maar ga dan niet alsnog een hoofddoek opzetten.

    Yay, godzijdank behoor ik bij de normale hoofddoekdragers -gayhand-

    BeSlytherin schreef:
    nee gelukkig niet (ben nog maar 14) aah arme jij xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    het ding is, iedereen gebruikt het, maar je ziet echt nooit iemand die het koopt.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Waarom vind je het zo erg om condooms te halen? :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ErnieHalter schreef:
    (...)
    Yay, godzijdank behoor ik bij de normale hoofddoekdragers -gayhand-

    Wtf-, denk jij? Jij behoort tot de AMAZING hoofddoek-dragers :3
    Hunny ik ben Sevda op een ander account


    Let it come and let it be

    Ben ik de enige katholiek hier
    -steekt in haar eentje haar hand op-
    ?
    Yeeh...


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Perestrojka schreef:
    Ben ik de enige katholiek hier
    -steekt in haar eentje haar hand op-
    ?
    Yeeh...


    Ik niet.. Maar ik wil even zeggen dat ik je naam awesome vind _O_ Russisch?


    Olive

    Ja, heb hem geïnspireerd op Glasnost


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Wtf-, denk jij? Jij behoort tot de AMAZING hoofddoek-dragers :3
    Hunny ik ben Sevda op een ander account

    Hehe dankjewel -wbw- Maar oke ja je hebt gelijk. Er zijn van die moslima's die heel schijnheilig zijn -zo ben ik niet- En dan heb ik het vooral over de Marokkaanse meisjes - ga me niet aanvallen ben zelf Marokkaan- Maar oke daar ging het niet over

    On: Dat is best wel geniaal lol