• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Perestrojka schreef:
    Ben ik de enige katholiek hier
    -steekt in haar eentje haar hand op-
    ?
    Yeeh...

    Ik ben een volgeling van Darwin :3


    Let it come and let it be

    Ik zal ze niet nodig hebben. (krul)


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik vind hoofddoeken een beetje stom. Vrouwen moeten dan hoofddoeken dragen omdat de man dan niet in verleiding komt. Dus eigenlijk worden vrouwen gestraft om de wil van de mannen.En wie heeft die regel waarschijnlijk bedacht een man.--'


    1. Niemand weet wat Allah is, dus je kan niet zeggen dat het een man of vrouw is. 2. Vrouwen dragen een hoofddoek om zuiver te blijven voor de ware dus zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt en geen research over hebt gedaan. De Islam ligt anders dan veel mensen denken, het is een wil van de vrouwen om een hoofddoek te dragen. Natuurlijk zijn er ook ouders die pushen zodat ze dat moeten doen, maar het ligt vooral aan de persoon zelf. En dat het zo is dat je een hoofddoek moet dragen, je hebt heus wel moslima's gezien zonder of niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Capulet schreef:
    (...)
    Troost je, kijk naar mij. Ik ben de puurste vorm van maagdelijkheid (cat)


    Ik snap ook niet waarom dat iedereen zo vroeg met seks begint. Ik zou net zo lang mogelijk maagd blijven, al is het maar voor de trots. Ik ben nu bijna 16 en ik zie me echt niet direct met iemand naar bed gaan.

    Maarja, als je er klaar voor bent :) En zolang het veilig is en ik inderdaad niet het zoveelste 'ik ben zwanger' topic moet lezen is het ok :p


    If you can dream it, you can do it.

    Ik duwde mijn vriend altijd gewoon de winkel binnen, ghehe.
    Nu ben ik aan de pil, en hij werkt hoor :Y)

    Whahaha, sorry maar dat was echt grappig om te lezen! Naja volgend ekeer laat je je vriendje toch al die dingen kopen? xD

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik vind hoofddoeken een beetje stom. Vrouwen moeten dan hoofddoeken dragen omdat de man dan niet in verleiding komt. Dus eigenlijk worden vrouwen gestraft om de wil van de mannen.En wie heeft die regel waarschijnlijk bedacht een man.--'


    Ik ben een moslima met een hoofddoek en ik doe het niet om wat jij denkt. Ik doe het uit respect voor de regel svan de Islam. Al wil ik het zel fniet en word ik ook gedwongen doe ik het toch. Ik snap niet een swaarom je daar over begint, je weet er denk niet een siets van, of misschien wel wat maar niet goed. Ik snap niet waarom je daar over begint, oke je mag het dom vinden, maar wij moslima's worden niet gestraft om de wil van de mannen. Ik snap het niet eens, hoezo gestraf he! gestraft waar slaat dat op ik zweer! Sorry als he tnu lijkt alsof ik door draai maar hoezo gestraft dat jij het zo vind betekent niet dat het zo is. Ik weet iedereen van mening's uitting en alles, maar dat vind ik gewoon nergesn opslaan!!!!! Beter zoek je eerst op waarom vrouwen dat moeten en doen voor dat je dingen gaat zeggen wat andere heel boos kan maken!

    Sorry dat ik heel erg agressief reageer of wat doen ook, het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me! Heel erg, maar hier kan ik zo boos om worden..-aa-(flower)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 0:17 ]

    Wat is er nou zo eng aan condooms kopen? Je kan toch gewoon naar een het rek lopen en een pakje pakken? Is heel normaal hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een vriend van mij is ook al ontmaagd op zijn 14de.
    Ik ben ook 14, maar heb geen vriendje, ik weet wel waar ik aan toe ben en dat is géén seks voor mijn 16de.

    Haha, ik moet ze altijd voor mijn zus halen, die durft het zelf niet omdat ze zelf ook zoiets heeft meegemaakt. :P
    Ik kwam toen een superleuke jongen van school tegen. Dat was best erg. O.o
    Hij moest lachen en pakte het uit mijn mandje *kreegeenknalroodhoofd* &toen zei ie ''Zozo Dais..'' Hij grinnkikte en toen deed ik een poging om uit te leggen dat het voor m'n zus was.
    Erg succesvol, daarna vroeg ie me uit. ^^


    Why turn left, when nothing's right? & Why turn right, when there's nothing left?

    Mile schreef:
    (...)

    Ik ben een moslima met een hoofddoek en ik doe het niet om wat jij denkt. Ik doe het uit respect voor de regel svan de Islam. Al wil ik het zel fniet en word ik ook gedwongen doe ik het toch. Ik snap niet een swaarom je daar over begint, je weet er denk niet een siets van, of misschien wel wat maar niet goed. Ik snap niet waarom je daar over begint, oke je mag het dom vinden, maar wij moslima's worden niet gestraft om de wil van de mannen. Ik snap het niet eens, hoezo gestraf he! gestraft waar slaat dat op ik zweer! Sorry als he tnu lijkt alsof ik door draai maar hoezo gestraft dat jij het zo vind betekent niet dat het zo is. Ik weet iedereen van mening's uitting en alles, maar dat vind ik gewoon nergesn opslaan!!!!! Beter zoek je eerst op waarom vrouwen dat moeten en doen voor dat je dingen gaat zeggen wat andere heel boos kan maken!

    Sorry dat ik heel erg agressief reageer of wat doen ook, het spijt me het spijt me het spijt me het spijt me! Heel erg, maar hier kan ik zo boos om worden..-aa-(flower)

    Iedereen een eigen mening :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laten we on-topic blijven, jullie verhalen over hoofddoeken kunnen me echt geen bal schelen; als je in God (in jullie geval Allah) gelooft dan doe je dat, met of zonder hoofddoek en je kunt niet iemand veroordelen omdat ze zich opmaakt, we zijn tenslotte meisjes.
    De katholiek heeft gesproken.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Perestrojka schreef:
    Laten we on-topic blijven, jullie verhalen over hoofddoeken kunnen me echt geen bal schelen; als je in God (in jullie geval Allah) gelooft dan doe je dat, met of zonder hoofddoek en je kunt niet iemand veroordelen omdat ze zich opmaakt, we zijn tenslotte meisjes.
    De katholiek heeft gesproken.


    amen

    Uneventful schreef:
    Geen seks voor het huwelijk. (A)


    All I wanna do is lose control

    @Perestrojka; Ik ben ook katholiek. *O*
    Oké, niet bepaald een goede volgeling, maar goed. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"