• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Wel heel apart dat we van het onderwerp condooms naar hoofddoekjes zijn gegaan. Ik snap de link niet helemaal, haha. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    @mudblood

    ik wel haha, van seks over tot geen seks voor het huwelijk, daar weer over tot welk geloof en zo kom je bij hoofddoeken :'D


    -

    Mijn vriend en ik deden in het begin kop en munt om er om te gaan en ik moest dat altijd doen --'
    ik heb er zelf es gekocht met vrienden bij en dan lachen we daar gewoon mee. Ik vind het niet genant. Nu kopen we ze gewoon samen in de winkel, maar we leggen ze ook altijd ene beetje onder andere dingen, want ik vind dat je dat niet aan heel de winkel moet tonen dat je dat koopt en okey ik ben nu ook wel 19, maar ik ben niet altijd 19 geweest en ik moest het ook eens voor de eerste keer doen en toen had ik daar ook geen problemen mee. Die keer dat ze in de winkel afgingen, vond ik dat wel genant en ik had ze nog betaald. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    Geen seks voor het huwelijk. (A)


    26 - 02 - '16

    ik vind het eigenlijk niet anders dan een lipgloss ofs kopen ? ik heb er ttaal gn moeilijkheden mee , ik moest er laatst vr mijn bestevriendin ook gaan halen omdat ze het niet durfde , dus ik trek me er helemaal niets vn aan (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    MrsChartered schreef:
    Ik ga dus echt niks met iemand doen tot ik getrouwd ben. -ook niet zoenen ofzo- sorry, maar ik ben van mening dat je gwn gebruikt wordt door al die jongens die er ondlopen. Als je bij iedere vriendje van je naar bed gaat... zo ben ik gwn niet opgevoed. :'D

    Wow, da's wel heel ernstig, imo :']
    Naja, respect voor andermans principes dan maar, ofzo.

    Persoonlijk vind ik seks voor het huwelijk een beetje onzin, aangezien ik niet vind dat je een papiertje nodig hebt om je liefde aan iemand te uiten. Maar aan de andere kant zie ik het wel als een ideale manier voor zelfbescherming, aangezien er aardig wat klootzakken rondlopen. Een beetje te veel naar mijn smaak..

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 17:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mot je ook nog glijmiddel, meis?


    -Dooood-
    Ja, dat is echt het toppunt van tact in een overvolle winkel. :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ken het gevoel


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik ken het gevoel niet, maar nu begin ik wel bang te worden :'D oke ik neem mijn pil al, dat mijn vriendje achter de condoom gaat, of anders niks, nem :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    die vrouw bedoelt het allemaal niet echt verkeerd denk en ze zou je nog nie eens herkenne dnk dat ze wel meer mensen over de vloer krijgt die zo heumm met dat probleem zitten laat ik maar zeggen , zelf nog nooit over nagedacht hoe ik dat ga klaar spelen pfff hielp!!

    Ik heb ook wel eens condooms gekocht en al die mensen die achter me stonden bij de kassa keken me echt zo aan van.. Ben je daar wel oud genoeg voor.

    Ik ben 16 kom op...

    Was zo genant.


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    C18 schreef:
    (...)
    Wow, da's wel heel ernstig, imo :']
    Naja, respect voor andermans principes dan maar, ofzo.

    Persoonlijk vind ik seks voor het huwelijk een beetje onzin, aangezien ik niet vind dat je een papiertje nodig hebt om je liefde aan iemand te uiten. Maar aan de andere kant zie ik het wel als een ideale manier voor zelfbescherming, aangezien er aardig wat klootzakken rondlopen. Een beetje te veel naar mijn smaak..


    Tja, voor jullie is het ernstig, maar voor moslims is dit normaal hoor. :') En omdat ik ermee opgegroeid ben vind ik het ook oke/goed. Het is niet zo dat ik een geweldige moslim ben ofzo -ik draag geen hoofddoek en dat hoef ik ook niet van mijn ouders- maar als je met anderen naar bed gaat dan is dat gewoon schandalig en niet normaal. En over dat papiertje; daar ben ik het echt niet mee eens. Maargoed ieder zijn eigen mening.
    Edit; maar alten we er nu ove ophouden want ik heb geen zin meer in dit gezeik. :') -Ik ben ook geen heiige ofzo- Dit heeft niks te maken met het topic?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:18 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Geen ervaring: ik doe niet aan jongens XD (ik heb een vriendin :Y)) Maar ik lag wel dubbel om je verhaal


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahaha, geniaal. Nee, tot nu toe nog geen last van gehad. Tot nu toe hadden de jongens altijd condooms, of ik had ze ook nog hier in de la, wat van een vriendin, en een pack dat ons mam had gekocht. ^^ (ja, praten over seks e.d. zijn heel normale tafelgesprekken hier in dit huis:Y))
    Daarbij slik ik ook nog de pil, dus ja.
    Maar ik denk dat als ik ze moet halen ooit, ik het misschien wel wat eng-ig zou vinden, maar me daar over heen zou zetten, en ze dan gewoon zo met zo min mogelijk angst zou proberen af te rekenen. Hihi.
    Maak je niet teveel zorgen om die vrouw, die herkent je vast niet meer. En mocht ze dat wel doen: Elk mens heeft seks, en dus condooms nodig. (althans, ik hoop/verwacht dat de meeste ze toch wel gebruiken:P) Het is gewoon een heel normaal iets. Bedenk gewoon: Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Dat die vrouw je raar aan kijkt, en er wat over zegt? Ja, so what?


    Bad decisions make good stories.

    BeSlytherin schreef:
    nee gelukkig niet (ben nog maar 14) aah arme jij xD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent