• De stelling van vandaag luidt:
    Religie verdient geen respect, zoals ziektes geen respect verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    twiddict schreef:
    Ik vind het echt te ver gaan om religies met ziektes te vergelijken. Oké, er zijn een hoop ruzies/oorlogen om religie ontstaan, maar dat is alleen maar door mensen die gewoon een excuus nodig hadden zoiets te doen gedaan. En je hebt natuurlijk altijd een paar idioten. Ik vind het onzin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit slaat nergens op! Hoe kun je dát met een ziekte vergelijken?


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    NEE!


    als mensen willen geloven moeten ze dat vooral doen.

    Oneens
    Mensen hebben hun religie nodig om ergens in te geloven
    Mensen met ziektes moeten gerespecteerd worden, het zijn ook mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wait, what?
    Ik vind religie over het algemeen bullshit(vooral al het geweld er rond, wil jij religieus zijn? Mij best, maar probeer me niette dwingen om je daarin te volgen), maar een religie rn een ziekte vergelijken vins ik gewoonweg vreemd...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    uhh nee je kan religie niet met ziektes vergelijken ook al ben ik een van die rare mensen die geen respect heeft voor religiën :3

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 10:22 ]


    Shoganai i ne~

    Pardon?


    To infinity and beyond •

    Yawp schreef:
    Oneens, deze stelling verdient geen respect.
    Het is onzin om religie met een ziekte te vergelijken.


    Tinka & Ghunter.

    Yawp schreef:
    (...)
    Dit antwoord vat ik op als een eens :Y)

    Nou nee, 't is lastig uit te leggen eigenlijk.. ik waag me er niet aan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens. Religies kunnen veel voor mensen doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prongs schreef:
    Wait, what?
    Ik vind religie over het algemeen bullshit(vooral al het geweld er rond, wil jij religieus zijn? Mij best, maar probeer me niette dwingen om je daarin te volgen), maar een religie rn een ziekte vergelijken vins ik gewoonweg vreemd...

    Helemaal mee eens.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yawp schreef:
    Oneens, deze stelling verdient geen respect.
    Het is onzin om religie met een ziekte te vergelijken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Prongs schreef:
    Wait, what?
    Ik vind religie over het algemeen bullshit(vooral al het geweld er rond, wil jij religieus zijn? Mij best, maar probeer me niette dwingen om je daarin te volgen), maar een religie rn een ziekte vergelijken vins ik gewoonweg vreemd...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dude, seriously?
    Religie verdient respect. Dat overkomt je niet, zoals een ziekte, daar kies je voor. En ik respecteer de keuzes van mensen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Waarom opeens zo veel stellingen over religie? :'D

    Hoe dan ook, ik ben het oneens. Je kunt een religie niet vergelijken met een ziekte. Geloof geeft mensen hoop, ziektes doen juist het tegenovergestelde.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan