• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Niet gezegt maar gesmst. Het klinkt vreemd maar:
    "Life is nice"
    Toen ik dat las kreeg ik spontaan een lag op mijn gezicht en voelde ik me beter.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 23:39 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ah, dat is echt héél erg lief. Het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd.. Nou, het was uit met mijn vriendje, en ik deed alsof het me niks kon schelen terwijl ik kapot ging vanbinnen. Toen ik uitging met wat vriendinnen was hij er ook - wat eigenlijk al m'n hele avond verpeste -, maar ik deed alsof ik hem niet zag en ging met andere jongens dansen. Op een gegeven moment werd het wel heel close met een - best leuke - jongen, en opeens stond mijn - nu ex- vriendje voor me. Dit gaat zo niet, ik kan dit niet aanzien. En toen zoende hij me. (aa) dat het 2 maanden later wéér uit was is dan weer wat jammer, maar dit zal ik echt niet vergeten. <3


    It's time to be happy again.

    Na een hardcore feest toen ik helemaal moe en brak was, dat een van m'n beste vrienden toch nog zei; Mop, zelfs nu zie je er prachtig uit.
    En dat vond ik toch wel heel lief.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    "Niemand kan ooit voor me betekenen wat jij voor me betekent." kreeg ik vandaag in een smsje, van mijn beste vriend. We hebben ongeveer een jaar op een laag pitje contact gehad, maar sinds vrijdag hebben zijn we weer echt close, om het zo maar eens te noemen. Dus dit is echt alsof ik de wereld weer aankan. (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 0:09 ]


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Toen mijn vriendje en ik na een tijdje uit elkaar geweest te zijn weer samen in bed lagen pakte hij mijn hoofd tussen zijn handen, zoende hij me en keek me recht in mijn ogen. En toen zei hij 'Het spijt me dat ik zo vaak twijfel. Dat ligt niet aan jou, maar aan mij. Je moet niet onzeker zijn, daar ben je te mooi van. Ik heb altijd oud met je willen worden en dat is nog steeds wat ik het liefste wil. Ik hou van je.'
    En niet zo'n snelle 'ik hou van je' dat je wel eens tegen elkaar zegt, maar het kwam echt recht uit zijn hart of hoe je dat zegt. Dat voelde echt fijn.

    Een paar weken geleden, gaf ik een houseparty. Als eerste nodigde ik mijn crush uit. Een paar dagen voor mijn feestje was, zond hij een bericht: "Zou ik eerder naar je toe mogen komen om alles klaar te zetten?" Ik vond dit goed. Toen zond hij terug: "Zullen wij dan alleen zijn?xxx" Waarop ik antwoordde: "Neen, er komen er nog twee helpen klaarzetten." Hij:"Oh. Da's jammer."

    Ik vond het best grappig en ook wel lief (:


    Life is all about having a good time.

    Door me vriendje;
    'Ookal ben ik net in elkaar geslagen, ik hou heel veel van je.'

    Was heel random, om half vier snachts, maar hij was dus in elkaar geslagen door een paar jongens en voelde de drang om dat te smsen (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 0:23 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    het liefste wat mijn vader ooit tegen mij heeft gezecht is 'je zal altijd mijn kleine meisje zijn' okal zeggen veel vaders dat toch blijft het lief.


    het liefste wat mijn vriend ooit tegen mij heeft gezecht is dat hij met mij kinderen wild. dat vind ik zelf nog veel mooier dan een ik hou van je wat tegen woordig te makkelijk word gezecht. ik vind het kinderen krijgen met iemand pas echt het toppunt van liefde, omdat kinderen voortkomen uit liefde.


    we all deserve to die

    Ik heb nooit echt een vriendje, dus eigenlijk niks


    We can't spend our lives waiting to live.

    Naast jou kan je niks prachtig noemen. Zei hij
    So sweet ik bloosde ook nog eens


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Mijn beste vriend heeft ooit eens tegen me gezegd: ‘‘Michelle, het maakt niet uit wat iedereen van je zegt, denkt of wat ze naar je roepen. Voor mij ben je mooi. Van binnen en van buiten,’’

    En mijn vriendje, goh, die zegt zo een lieve dingen :3 Echt, hij is een schatje!


    Rainbows on my staircase ~

    We waren eens met school een week weg naar Parijs en een vriend van me wou een zonnenbril kopen voor me omdat ik daar al een hele week achter zeurde tegen mijn vriendinnen om naar zo'n winkel te gaan. Maar op de dag dat weg vrij mochten shoppen was ik me geld vergeten ( typisch ) en toen had hij dat gekocht zonder ik het moest terugbetalen ( ik voelde me wel schuldig ) en ineens zegt hij : ' Dat sta je heel goed maar eigelijk ben je zonder mooier want dan zie ik die prachtige ogen van je '

    en ik had iets van : WHOT ;p

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 7:52 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik kan me dat niet meer echt herinneren aangezien mijn laatste relatie meer dan drie jaar terug was. Bovendien sta ik heel, maar dan ook heel sceptisch tegenover woorden die jongens me zeggen omdat ik vind dat ze die mooie woorden maar eerst moeten bewijzen. 't Zal een jongen dan ook niet lukken me in bed te lullen.


    No growth of the heart is ever a waste

    aa net nog, ik heb eigenlijk al mijn pyjama aan, kom net terug van mijn vakantie en heb gedoucht, zegt ie aah jij bent zo schattig als jij je slaapkleding aan heb, maar eh je bent ook schattig als je gewoon je kleding aan heb, best raar maar lief hhaa


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik neem zulke woorden niet echt snel serieus, dus idk.


    Has no one told you she's not breathing?