• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn beste vriend en ik zijn heel close, en toen ik een tijdje depressief was omdat ik gepest / genegeerd werd zei hij zo: 'Ze noemen je dan wel al die dingen, maar voor mij blijf je altijd de Rebecca waarvan ik hou.'
    En mijn vader zei:
    'hoe groot je ook zal zijn, en hoe erg we soms ook ruzie zullen hebben als je ouder bent, voor mij blijf je altijd mijn kleine meisje.'
    Dan heb je er nog eentje van mijn vriendje:
    'ik hou heel erg veel van jou, Hermelientje.' (zo noemt hij mij soms, aangezien mijn haar soms heel erg door de war zit)

    Een simpel "ik hou van jou" betekent soms zó veel...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mannen/jongens zeggen geen lieve dingen tegen me.


    Olive

    "Damn... You look beautiful" toen ik me er zelf niet goed vond uit zien. Of; "Wow... I never really noticed. But you're eyes are really really green" en hij bleef maar in mijn ogen staren en gaf me toen een lief kusje voor een hele groep mensen. Hij heeft wel vaker lieve dingen gezegd eigenlijk. Wat me nog het meest raakt was toen hij zei; "I promise to never ever hurt you. I will take care of you and give you a better life. I care about you". <- Toen we net iets begonnen.

    Tulsa schreef:
    Mannen/jongens zeggen geen lieve dingen tegen me.


    Jij bent aardig :Y)

    Zo, nu heb je dat ook weer gehad :D *voelt zich helemaal awesome*


    quidquid excusatio prandium pro

    'Mijn Myrthe is niet dom, ze is knap, lief, zorgzaam en perfect voor mij! Ik verdien je niet' En dat vond ik best wel lief. ;D Maar hij is niet mijn vriendje, helaas. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    "I'm so glad you came into my life!"

    Mijn vriendje en ik zijn nu al 3 jaar samen (:


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Toen het met mij slecht ging zij mijn beste vriendin kaylee Lieverd Ik help jou jij helpt mij, ik kan niet zonder je en dus steunen we elkaar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oef, dan moet ik heel diep nadenken.. De laatste keer dat ik verkering had was in groep 6.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Jij bent aardig :Y)

    Zo, nu heb je dat ook weer gehad :D *voelt zich helemaal awesome*


    Het liefste wat een jongen ooit tegen me heeft gezegd is dat ik aardig ben :Y)


    Olive

    Tulsa schreef:
    Mannen/jongens zeggen geen lieve dingen tegen me.

    Aww, al was iemand me voor; you're a great person (:


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Aww, al was iemand me voor; you're a great person (:


    Damn, ik ben ge1upt!

    Ehhh... (Tulsa, plak je voornaam hier), nadat ik jou leer kennen ben je het belangrijkste meisje in mijn leven en zal er niemand anders meer voor me zijn :Y)

    Wedstrijdje lieve dingen zeggen tegen tulsa! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Damn, ik ben ge1upt!

    Ehhh... (Tulsa, plak je voornaam hier), nadat ik jou leer kennen ben je het belangrijkste meisje in mijn leven en zal er niemand anders meer voor me zijn :Y)

    Wedstrijdje lieve dingen zeggen tegen tulsa! :D



    Ik maak er geen wedstrijd van want het moet wel gemeend blijven. (:


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)


    Ik maak er geen wedstrijd van want het moet wel gemeend blijven. (:

    Owja, da's waar!


    quidquid excusatio prandium pro

    Romeo schreef:
    (...)


    ...


    Een belangerijk moment was dat ik je leerde kennen, al wist ik dat toen niet.
    (cat)

    Romeo schreef:
    (...)
    Aww, al was iemand me voor; you're a great person (:


    Haha, thankyou :'DDD

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Damn, ik ben ge1upt!

    Ehhh... (Tulsa, plak je voornaam hier), nadat ik jou leer kennen ben je het belangrijkste meisje in mijn leven en zal er niemand anders meer voor me zijn :Y)

    Wedstrijdje lieve dingen zeggen tegen tulsa! :D


    Viviee, lolol :'DDD


    Olive