• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nou zonet was hier een hele leuke jongen bij mij, ik ken hem net 2,5 week (cat) En hij is militair en zou misschien op uitzending moesten een paar maand terug. Maar hij werd ineens van de lijst afgehaald dus bleef hij en ik heb hem ontmoet tijdens uitgaan. En toen zei hij vanavond zo dat het een geluk bij een ongeluk was dat ie mij ontmoet heeft (cat) Aangezien we elkaar anders nooit hadden gekend. En dat vond ik toch wel lief aangezien hij heel graag op uitzending wou :'D


    -

    'Het volgende meisje waar ik ooit van ga houden, is onze dochter.'
    'Als wij trouwen, wil ik jouw naam op mijn borst. Bij mijn hart, want die is voor altijd van jou.'


    En ik heb een superlieve blog.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    geen idee


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Nog nooit vriendje gehad, dus idk
    &heb niet echt een beste vriend ofzo. Eéntje waar onze gesprekken beetje gaan van: hey schatje. Hoi lekkerding. Alles goed popje? Jawel, met jou dan chocolaatje? Enz. Mja.
    En heb nog een vriend, maar kan me niet echt herinneren. Ja, als ie zegt: hou van je<3, maar ik geloof hem niet meer.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Voiceless schreef:
    'Het volgende meisje waar ik ooit van ga houden, is onze dochter.'
    'Als wij trouwen, wil ik jouw naam op mijn borst. Bij mijn hart, want die is voor altijd van jou.'


    En ik heb een superlieve blog.

    Dat is echt zooo lief (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    T is heeeeel cliché eigenlijk, maar k heb een slechte periode achter de rug, en m'n crush zei dat ie me leuk vind. Maar misschien kom ik over een paar dagen wel met iets nieuws ;)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Er zei is een jongen tegen mij ; Ik ben zo graag bij jou , ik moet normaal na school meteen naar huis maar ik verzin altijd een smoesje voor mijn snoesje.
    Ik vond het echt zo lief en schattig , ik vergeet het nooit vn m'n leven ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Onlangs van me broerie: "Als ik een vriendin heb geldt nog steeds dat jij op de eerste plaats komt, en dan pas zij". En dat vond ik echt héél lief :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat hij geen seks meer gaat hebben met iemand, omdat hij van mij houdt (cat)

    Yesh Izzy, you are claimed.

    Iemand noemt mij 'little one'. Ik vind dat leuk. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn vriend zegt dikwijls heel lieve dingen waar ik nog altijd kriebels van krijg, veel van die al gezegd zijn zei hij ook.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Geen woorden eigenlijk, meer gebaren.
    Maar ik ken hem ook nog maar net en we hebben ook geen relatie ofzo.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    My boyfriend a.k.a my best friend;

    Je bent het stukje dat mijn leven compleet heeft gemaakt.
    En toen schoten we in de lach -_-'


    I love you Tim

    zooveel ^^
    hij zegt altijd dag schoonheid en slaapwel schoonheid enzo, dat is echt superlief.
    en hij smste laatst:
    mijn lichaam is nu echt zo van:
    SIMON Y NO ANTHE HERE
    en dat is zo typisch hem dat ik het echt lief vond :p


    ask her if she wants to stay a while

    Mijn crush heeft een keer gezegd: Ik verdrink in jouw knuffels, konden we maar elke dag knuffelen. En daar kon ik echt niets op zeggen. :'D