• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik keek ooit met mijn ex een filmpje op de pc en hij was niet eens aan het kijken en toen zei hij, ik kijk liever naar jou, jij bent veel mooier dan de film <3
    het is net gedaan tussen ons, maar ik zal hem nooit vergeten ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het allerliefste dat een jongen ooit tegen me zei (volgens mij :p):

    "Ook een pintje?"


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Delirious schreef:
    Ik neem zulke woorden niet echt snel serieus, dus idk.

    Butters schreef:
    Ik heb nooit echt een vriendje, dus eigenlijk niks


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tulsa schreef:
    (...)

    Viviee, lolol :'DDD


    YAY! dan mag ik weer wat aardigs zeggen! Vivie us namelijk een mooie naamt :Y)

    Zo, nu kun je wel weer vooruit voorlopig xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Delirious schreef:
    Ik neem zulke woorden niet echt snel serieus, dus idk.


    Same here, i really don't care, ze zeggen wat maar menen het niet. ( de meeste )


    You're beautiful.

    Oeh, bedacht trouwens dat ik wat ontopic kon zeggen :D

    Ik zeg bijna nooit lieve dingen, tegen niemand. ALs ik t al doe dan het liefst als verder niemand het kan horen/lezen, omdat het gewoon prive is en het niemand ene moer aangaat wie ik aardig vind of niet. Enige uitzondering is als mensen om wie ik geef zich kut voelen, dan zeg ik wel wat vaker aardige dingen (die ik overigens ook meen, maar onder andere omstandigheden niet zou zeggen)

    Aardige dingen zeggen voelt voor mij gewoon al heel snel aan als slijmen, en als je te vaak iets zegt dan verliest het ook zijn waarde vind ik (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik was op 5 augustus jarig, dus 3 dagen geleden. XD Mijn harstvriendin gaf mij een kadootje. Het was een beeldje van een engel en die engel hield een rode hartje vast en achter het engeltje was een wand en daarop was geschreven. Dit stond erop:

    Beschermengel

    Koester deze beschermengel;
    Zet haar op een plekje waar je,
    haar elke dag even ziet.
    Zij zal je altijd beschermen en van je houden.
    Of het nu goed of even minder gaat.
    Net als ik dat altijd zal doen.


    Hierdoor moest ik huilen en daarna zaten we in een stevige knuffel.
    En dat is het allerliefste dat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mijn beste vriend kan mij soms echt iets enorm liefs zeggen. Ik denk dat het mooiste was toen hij in een rotperiode zat en ik hem probeerde op te vrolijken, en hij toen zei dat het zoveel voor hem betekent. Maar hij zegt wel vaker kleine dingen die mij helemaal kunnen laten smelten <3 (Even voor de duidelijkheid, ik voel absoluut niets voor hem, behalve echte vriendschap.)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eh.
    "Leuke potlood." Ik keek hem raar aan en antwoordde met: "Mijn potlood bedankt je." Dat was niet naar mij gericht eigenlijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    Eh.
    "Leuke potlood." Ik keek hem raar aan en antwoordde met: "Mijn potlood bedankt je." Dat was niet naar mij gericht eigenlijk.


    Oeeeeh, die is droog. Je hebt humor! :D

    Zo, nog een meisje geholpen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat ik schattig was.
    En ja, dat heb ik al vaak genoeg gehoord, ik zie er nogal jong uit voor m'n leeftijd. Maar deze jongen kende ik niet eens, ik wist niet eens z'n naam, hij zei het gewoon zomaar <3 hoe cute...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ausrine schreef:
    (...)

    Same here, i really don't care, ze zeggen wat maar menen het niet. ( de meeste )

    Inderdaad.
    Ik heb sowieso nog niet veel van zulke dingen gehoord, maar als ik ze toch hoor is het ofwel puur geflirt voor de lol, ofwel niet volledig gemeend. Ik voel me erg snel gevleid, maar doordat ik het bijna nooit serieus neem komt dat dus ook niet veel voor.


    Has no one told you she's not breathing?

    Vorige week nog toen was ik gaan shoppen met een jonge die nogal veel problemen heeft thuis, toen heeft ie heel zijn 'levensverhaal' vertelt. En ik vond het wel leuk dat hij me dat toevertrouwde.


    Let us die young or let us live forever.

    Weetje wel dat ik van je hou? Ja, je kan wel zeggen dat ik je dat wel weet maar je hebt geen idee.

    En: Jij zegt wel dat ik jou altijd laat lachen, maar jij laat mij net zo vaak lachen.

    Door mijn soort van ex. Hij heeft nog veel lievere dingen gezegd maar dit schoot me zo even te binnen.