• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn macho- achtige best friendii M zei me gisteren nog ; "Als je een probleem hebt je weet me wonen en je hebt mn nummer. Je hoeft maar een seintje te geven en ik st al klaar. En als iemand jou pijn durft te doen , nou ja dan sla ik hen!" Vond ik echt zo lief <3 Zeker omdat hij dat niet vaak zegt , maar hij heeft zo zijn momenten.
    (A)
    Mijn special friend Y zei me op de lokerse ook nog iets super liefs. ; Zo'n pracht meid als jij heeft wel beter smaak dan mij te kiezen."
    & Ik hou er van als mn broertje (7jaar) Zegt dat hij me gaat missen als ik op een andere school zit volgend jaar. Dan moet ik hem gewoon knuffel zo vertederd <3:$


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey