• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk dan toch wel 'Het enige waar ik nog voor leef ben jij,' door mijn ex-vriendje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb geen idee meer.. en ik heb ook geen zin om te gaan graven..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat ik een mooie persoonlijkheid heb.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eh.. een jongen van vakantie die mij leuk vond was met een vriendin van mij aan het praten op msn, en toen had zij gezegd, ja maar Else woont toch veel te ver weg voor jou? Had hij gezegd: ja maar na de middelbare school misschien niet meer. Dus zij: wil je echt zo lang wachten? En toen zei hij ja. Ik vond hem niet leuk, maar toch. Echt schattig :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    mijn beste vriend vanaf heel jongs af aan zei ooit dat hij het altijd fijn vond om bij mij te zijn omdat hij dan zichzelf kon zijn! <3


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik kan op dit moment niets herinneren.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:18 ]


    <3

    K'ben vast nog een heel lang tijdje single (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Dat was ongetwijfeld in het 2e leerjaar.
    Een jongen van mijn klas, een redelijk goede van mij, ging van school veranderen en ik was echt dodelijk hard aan het wenen, en toen zei Jonas, de jongen waar ik toen verliefd op was, 'Trek het u ni aan, ge hebt mij toch nog.'
    En dat was gewoon echt superlief. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Door me beste vriend;
    dat speciale van jou is het speciale gevoel wat je mij geeft.

    -& nog wel meer dingen wat hij heeft gezegd :$-

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:24 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I think you are pretty!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik lag op een jongen z'n buik en zijn hart klopte als een gek. Dus ik zei dat ie zo ontzettend hard klopte. Toen zei hij dat het door mij kwam. Dat was echt ultra schattig. Maar anderhalve week later vond ie me niet meer leuk en was het huilen geblazen, een week lang. (krul)


    Smile and live.

    Elke dag worden er zoveel lieve dingen gezegt door Mitchell dat ik soms doodga van cuteness.
    Maar ik leef nog. :'D Haha nee hij zegt zoveel lieve dingen, niet normaal, ik smelt gewoon.

    Dit hoort toch wel in de top 10:
    Ik wil je alleen nog even zeggen dat hoe raar ik soms ook praat, hoe gek of gestoord ik soms ook doe, hoe egoistisch ik soms ben, ik hou van je en dat probeer ik je op elke mogelijk manier duidelijk te maken. Je bent goed voor me, ik zou niemand anders willen dan jou. Jij bent een geweldige meid, zo lief en zo zorgzaam, ik hou van je en ik hoop en wens dat we samen kunnen zijn totdat de aarde vergaat <3

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:54 ]


    Your make-up is terrible

    Butters schreef:
    Ik heb nooit echt een vriendje, dus eigenlijk niks


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Assassin schreef:
    Elke dag worden er zoveel lieve dingen gezegt door Mitchell dat ik soms doodga van cuteness.
    Maar ik leef nog. :'D Haha nee hij zegt zoveel lieve dingen, niet normaal, ik smelt gewoon.

    Dit hoort toch wel in de top 10:
    Ik wil je alleen nog even zeggen dat hoe raar ik soms ook praat, hoe gek of gestoord ik soms ook doe, hoe egoistisch ik soms ben, ik hou van je en dat probeer ik je op elke mogelijk manier duidelijk te maken. Je bent goed voor me, ik zou niemand anders willen dan jou. Jij bent een geweldige meid, zo lief en zo zorgzaam, ik hou van je en ik hoop en wens dat we samen kunnen zijn totdat de aarde vergaat <3

    (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn beste vriend toen we vanochtend opstonden.

    Je hoeft je zelf niet te veranderen voor mij.
    Ik hou van wie je bent niet wie je kan zijn.
    Dus ik hoop dat je hem vergeet en kiest voor mij.
    Zoniet dan blijf ik voor je vechten tot mijn laatste stukje adem.


    Mijn vriend is een eikel dus hem slaan we over.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 23:06 ]