• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    DarkPassion schreef:
    In de naam van de beheerder, de mods en de users. Amen. _O_


    Daar sluit ik me óók bij aan :D


    Dragons are like... ME!

    wat bedoelen jullie daar in vredesnaam mee


    hahaha

    chat32 schreef:
    wat bedoelen jullie daar in vredesnaam mee
    Het komt erop neer dat je niet moet zijn gaan zeiken over andermans idolen als jij ze niet goed of niet leuk vind. Dan hou je gewoon wijselijk je mond ipv het topic te verkrachten.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens mee. :]


    ~ Addicted to LeeSD ~

    lalalalalala


    (>'.')> hannah <('.'<)

    ja is wel waar!


    Ivar Oosterloo.

    vind het een goede regel. ik bedoel : wie vindt het nu leuk dat er kritiek wordt gegeven op z'n idool?
    btw : niks tegen green day, he ;)

    xPOKERFACE schreef:
    (...)

    [/pakt koekjespot en vreet leeg]

    Oké daar gaat het nu niet over :Y)


    wedde dat ik hem eerder leegkrijg??


    Change, the only good thing in this world.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Het komt erop neer dat je niet moet zijn gaan zeiken over andermans idolen als jij ze niet goed of niet leuk vind. Dan hou je gewoon wijselijk je mond ipv het topic te verkrachten.:Y)


    mooi uitgedrukt vooral de laatste zin (cool)


    Change, the only good thing in this world.

    DarkPassion schreef:
    In de naam van de beheerder, de mods en de users. Amen. _O_


    sluit ik me bij aan


    Love is the movement <3

    Eindelijk iemand die daar voor opkomt!! Ik vind dat zo'n onzin als je een zanger/zangeres/band af gaat zeiken alleen omdat jij er geen fan van bent!! Heb een beetje respect!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    DutchAngel schreef:
    (...)daar sluit ik me bij aan

    Indeed xD


    .

    amen

    DarkPassion schreef:
    In de naam van de beheerder, de mods en de users. Amen. _O_


    We only can learn to love, by loving.

    CloseToMe schreef:
    Eindelijk iemand die daar voor opkomt!! Ik vind dat zo'n onzin als je een zanger/zangeres/band af gaat zeiken alleen omdat jij er geen fan van bent!! Heb een beetje respect!!


    Maar wat nou als je een goede reden hebt om iemand anders zijn idool af te kraken. Soms zijn er gewoon heel veel feiten over een bepaald persoon die als beledigend door de "fans" opgevat kunnen worden..