• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    Goed gezegd. Je mag iemand dan wel niet mogen, haten doe je nooit. Het zijn ook maar mensen die je niet persoonlijk kent, dus waarom haten? Dat is zo'n groot woord. Wat veel te veel onderschat word.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Helemaal mee eens, maar vrijheid van menigsuiting mag natuurlijk wel. Je mag het denken en tegen jezelf zeggen, maar niet schrijven.


    \(^o^)/

    Goedzoo!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik ben het ermee eens _O_


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    ik ben het ermee eens _O_


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    mee eens!(lol)


    listen to your hart.....

    Je moet gewoon je eigen ding doen, zegmaar. Niet iets over andere zeggen als het negatief is. et cetera....

    Ik vind het best slecht van alle gebruikers dat ze zo doen, tuurlijk kan je het ergens niet mee eens zijn maar kom op laat dat normaal blijken.
    Het is jammer dat er op zo'n leuke site zoveel moet worden gecontroleerd maar het moet wel.


    We only can learn to love, by loving.

    het is wel waar


    Never fall for someone unless he's willing to catch you.

    eens(nerd)


    When life gives you lemons, squeeze them in peoples eyes. :-)

    En als je anno 2011 hetzelfde topic zal openen krijg je meteen een hele laag gezeik over je heen als mod of als modteam in het geheel.


    No growth of the heart is ever a waste

    totall agree.


    Alleen maar tranen van geluk

    we zijn alweer bezig met een heel oud topic omhoog te halen..


    Life is a beautiful struggle

    (Y)


    Sport is my life, and I only live to sport.

    mee eens dus niet meer jaloers gaan doen op Justin Bieber allemaal! :D


    Believe.