• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    Mee eens! <3

    idd


    Don't Dream it, do it!

    Groot gelijk!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wtf?


    Niet je leven dromen.. maar je dromen leven :]

    anti reacties?


    Niet je leven dromen.. maar je dromen leven :]

    daar bedoel je mee?;$


    Niet je leven dromen.. maar je dromen leven :]

    Mee eens


    Ivar Oosterloo.

    ik had een topic over taylor swift gemaakt, totdat er een paar stomme reacties bij stonden. maar ik vond het niet erg dat er een paar stomme reacties bij stonden want iedereen heeft zijn eigen menig.

    dus ik ben het er niet eens mee.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    DarkPassion schreef:
    In de naam van de beheerder, de mods en de users. Amen. _O_

    Idd x]


    Save friends, you need them.

    Ik vind haten niet echt leuk. Waarom zou je een ster haten? als ze nou echt iets misdaan hebben begrijp ik het wel..


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Wow, oud, heel oud, topic. ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij zijn allemaal vrij van menings uiting, en al verbied je het hier, verbied je het niet over de helewereld, mengingsuitingen blijven altijd wel,
    try to live with it!!

    en mensen moeten tegen kritiek kunnen :)


    Whatever.

    DarkPassion schreef:
    In de naam van de beheerder, de mods en de users. Amen. _O_

    Me tooooo :Y)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?


    Dit soort dingen vragen mensen wel meer, maar ik heb die manier van denken nooit echt gesnapt. Je mag op elk topic klikken waarop je wil klikken en gewoon je mening geven. Easy as hell. De clue van het verhaal is dan ook meer: geef je mening, maar niet op een aso botte manier.


    No growth of the heart is ever a waste

    amen


    You don't have to change.