• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Het is echt zo erg! Wat er allemaal is gebeurd.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 20:57 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    Het is echt zo erg! Wat er allemaal is gebeurd.


    Ikr.


    Olive

    Echt heel erg voor familie en vrienden van die zes. Maar ook erg voor de mensen die het hebben meegemaakt, de verhalen en foto's zijn vreselijk. Al met al is het niet te geloven dat er maar zes doden zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Echt heel erg voor familie en vrienden van die zes. Maar ook erg voor de mensen die het hebben meegemaakt, de verhalen en foto's zijn vreselijk. Al met al is het niet te geloven dat er maar zes doden zijn.


    Ja hé, ik had verwacht dat er veel meer gingen zijn, met wat er allemaal gebeurd is. Het blijft natuurlijk erg voor die zes.


    Olive

    Is Marijke De Wilde de zesde dode?

    Abrazo schreef:
    Is Marijke De Wilde de zesde dode?


    Dat wordt gezegd, maar het is idd. nog niet bevestigd (toch niet dat ik dat weet) maar veel mensen beweren dit.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat wordt gezegd, maar het is idd. nog niet bevestigd (toch niet dat ik dat weet) maar veel mensen beweren dit.

    Dan kan ik dit bevestigen, want dat is de dochter van mijn peter zijn collega.

    Ik ben echt sprakeloos. Het is echt té erg voor woorden. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Dan kan ik dit bevestigen, want dat is de dochter van mijn peter zijn collega.


    Oke, jezus.


    Olive

    Abrazo schreef:
    (...)
    Dan kan ik dit bevestigen, want dat is de dochter van mijn peter zijn collega.


    Fuck, wat verschrikkelijk.
    Veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Op een ander forum waar ik opzit waren ook een aantal leden erheen geweest, heb hun verhalen gelezen. Echt vreselijk..


    -

    Genius schreef:
    Op een ander forum waar ik opzit waren ook een aantal leden erheen geweest, heb hun verhalen gelezen. Echt vreselijk..


    In het tweede topic hebben ook enkele hun verhaal gezet, echt erg gewoon.


    Olive

    Genius schreef:
    Op een ander forum waar ik opzit waren ook een aantal leden erheen geweest, heb hun verhalen gelezen. Echt vreselijk..

    Zou je ermee inzitten als ik vroeg welk forum dat was? Het zou handig zijn om zo ineens ook mijn hele verhaal te delen etc, zij hebben het ook meegemaakt dus ...

    Abrazo schreef:
    (...)
    Zou je ermee inzitten als ik vroeg welk forum dat was? Het zou handig zijn om zo ineens ook mijn hele verhaal te delen etc, zij hebben het ook meegemaakt dus ...

    Ik stuur je wel even een PB.


    -

    O mijn god.

    Ik ga morgen na de kerk en zou een kaarsje branden voor de slachtoffers.

    Dit is gewoon te erg.....


    Sterkte voor alle nabestaanden en slachtoffers.

    God is bij juilie!