• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Beatles schreef:
    (...)

    Ja, Wendy en Marlo. (huil)

    Sterkte, lieverd <3

    Ik ben rond twee uur wakker geschrokken van de schrik, ik had een droom erover terwijl ik er niet eens bij was.


    Olive

    Mijn neef is levend thuis gekomen,op enkele schrammen en blutsen na gelukkig niets maar is wel helemaal in schok ):


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Authors schreef:
    Ik ben rond twee uur wakker geschrokken van de schrik, ik had een droom erover terwijl ik er niet eens bij was.

    Wat had je dan gedroomd


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    USB schreef:
    Mijn neef is levend thuis gekomen,op enkele schrammen en blutsen na gelukkig niets maar is wel helemaal in schok ):
    Gelukkig is hij niet zo erg gewond.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Wat had je dan gedroomd


    Ik stond erbij, ik zag alles om me heen gebeuren en al die mensen weglopen. Ik zag hoe alles in elkaar zakte, echt eng. Maar zelf voelde ik niks en kon ik niemand helpen.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik stond erbij, ik zag alles om me heen gebeuren en al die mensen weglopen. Ik zag hoe alles in elkaar zakte, echt eng. Maar zelf voelde ik niks en kon ik niemand helpen.

    Dat is echt eng.Ik hoop dat ik niks droom daarover.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het moment zelf vond ik heel eng, maar nu ik al die filmpjes zie. Ik word er steeds aan herinnert en nu, ik weet het niet, nu begin ik echt bijna te wenen bij al dit nieuws.
    Ik vind het echt vreselijk en ik weet nu al dat ik zondag (tijdens het onweer) héél bang ga zijn. Toen het donderdagnacht nog eens begon te onweren, zaten wij met 5 te wenen in ons tentje, omdat het zo eng en confronteer baar was.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb juist op het nieuws gehoord..
    Officieël 4 doden en 1 is hersendood ofzo maar die hebben ze nog niet door verklaard..


    Stop wishing, Start doing..

    Eos schreef:
    Het moment zelf vond ik heel eng, maar nu ik al die filmpjes zie. Ik word er steeds aan herinnert en nu, ik weet het niet, nu begin ik echt bijna te wenen bij al dit nieuws.
    Ik vind het echt vreselijk en ik weet nu al dat ik zondag (tijdens het onweer) héél bang ga zijn. Toen het donderdagnacht nog eens begon te onweren, zaten wij met 5 te wenen in ons tentje, omdat het zo eng en confronteer baar was.

    Ik voel me net hetzelfde eigenlijk.
    Als je erover wil praten -en dit geldt ook voor de anderen-, je mag altijd eens langskomen. Het samen verwerken is nog altijd beter dan alles opkroppen en alleen wegsijpelen.

    Ik ken vrienden die erna toe gingen maar gelukkig zijn ze allemaal ok.
    Ik kan er echt niet tegen dat mensen hier zo harteloos over kunnen doen, get a life.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:14 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Als je die foto's ziet van die mensen wat overleden zijn waarop ze lachen. Dan is het gewoon onvoorstelbaar dat die overleden zijn. Heel veel sterkte voor de familie(Y)


    Believe in yourself, change the world.

    Zo erg voor die families ;o !


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Er zijn drie Nederlanders zwaargewond, las ik vandaag in de krant :(


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Authors schreef:
    (...)

    Ik stond erbij, ik zag alles om me heen gebeuren en al die mensen weglopen. Ik zag hoe alles in elkaar zakte, echt eng. Maar zelf voelde ik niks en kon ik niemand helpen.
    bah, ik krijg altijd de bibbers als ik die filmpjes zie van mensen die daar waren!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H