• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Genius schreef:
    (...)
    Ik stuur je wel even een PB.

    Bedankt (:

    Abrazo schreef:
    (...)
    Bedankt (:


    Hoe oud was Marijke? Op internet staat er 21, maar in het vorige topic zei je 18/19?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Hoe oud was Marijke? Op internet staat er 21, maar in het vorige topic zei je 18/19?

    Net zei de vrouw van mijn peter 22.

    Allemaal nog zo jong :/ Verschrikkelijk


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Net zei de vrouw van mijn peter 22.


    Oke, ik zal het erbij schrijven ):


    Olive

    Ze zijn allemaal zo jong.
    Gisteren zei iemand dat er ook iemand van vijftien bijzat, maar ik weet niet of dat klopt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ze zijn allemaal zo jong.
    Gisteren zei iemand dat er ook iemand van vijftien bijzat, maar ik weet niet of dat klopt?


    Van 15 tot 59, zeggen ze. Maar nog niet alle namen zijn bekend.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 21:26 ]


    Olive

    Tuala schreef:
    Ze zijn allemaal zo jong.
    Gisteren zei iemand dat er ook iemand van vijftien bijzat, maar ik weet niet of dat klopt?

    Ik dacht dat de jongste zestien was, maar daar ben ik niet zeker van.

    Anja de bolder was toch ook 1 van de dode?

    Hale schreef:
    Anja de bolder was toch ook 1 van de dode?

    Er zijn sowieso 5 doden, maar ik denk dat ze nog niet echt zeker zijn van alle namen.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Er zijn sowieso 5 doden, maar ik denk dat ze nog niet echt zeker zijn van alle namen.


    Waren het er geen 6? ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Waren het er geen 6? ;x


    Men zegt van wel, maar dat is nog niet officieel bevestigd, net zoals sommige namen. De namen die er staan zijn zeker.


    Olive

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Waren het er geen 6? ;x

    De zesde is, zoals Authors zegt, nog niet officieel bevestigt. Van die 5 weent men het -voor zover ik weet- al zeker dat ze dood zijn.

    Omg, dat meisje uit hamme.. iemand van mijn klas kent haar!!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het zou echt spijtig zijn van die 6de dode.
    Veel sterkte aan de familie en vrienden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"