• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Ik weet nog wel dat ik op het punt stond om kaartjes te kopen maar dat ik die nacht droomde dat ik het niet moest doen... Eigenlijk zou ik ook dood moeten zijn nu...
    Ik heb echt heel veel respect voor de mensen die er familie hebben verloren etc, sterkte!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ik weet nog wel dat ik op het punt stond om kaartjes te kopen maar dat ik die nacht droomde dat ik het niet moest doen... Eigenlijk zou ik ook dood moeten zijn nu...Ik heb echt heel veel respect voor de mensen die er familie hebben verloren etc, sterkte!

    Niet overdrijven he :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    (...)
    Niet overdrijven he :')


    Sorry, ik ben gewoon in een bui waarin ik iedere kans aangrijp als een excuus om dood te gaan. Niet om het een of ander hoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassiopeiae schreef:
    Dit gaf een vriendin door, ze had het gelezen op een forum ergens.

    " Allereest mijn steunbetuiging aan de slachtoffers. Maar aan de andere kant geloof ik als christen, zou het best een ingrijpen van God kunnen zijn die de natuur gebruikt om te oordelen. In openbaring bv (16vers21 En grote hagel(stenen), een talent zwaar, vielen uit de hemel op de mensen,) daar is het duidelijk een oordeel van God met als doel dat mensen zich bekeren en Jezus aannemen als redder en heer."


    En dan heb je die sukkels die teveel doordaaien, alsof God zo graag wil dat we allemaal dood gaan. Dan had hij nog een hardere storm veroorzaakt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is echt vreselijk, het was zelfs in Amerika op het nieuw. & het is zo eng, Hasselt is maar 15 minuten van waar ik woon. :3


    Save me from myself.

    Eerlijk, ik heb vannacht echt weinig geslapen. NU verstoort dat hele gebeuren mijn nachtrust ook al + vandaag en morgen is het maanrock in mechelen en mijn ouders willen daar naartoe en vroegen of ik meeging. Ik werd bang, omdat het zondag ook gaat onweren --'

    Ik heb en gedicht erover gemaakt :)
    Klik maar


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Abrazo schreef:
    Eerlijk, ik heb vannacht echt weinig geslapen. NU verstoort dat hele gebeuren mijn nachtrust ook al + vandaag en morgen is het maanrock in mechelen en mijn ouders willen daar naartoe en vroegen of ik meeging. Ik werd bang, omdat het zondag ook gaat onweren --'


    Hé. Woon jij ook in Mechelen? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Hé. Woon jij ook in Mechelen? (krul)

    Nee, Bornem :') maar we dat is niet zo ver van Mechelen dus.

    Ik vind het vreselijk wat gebeurd is...
    En dan ook vooral de beelden en geluiden van de angstige schreeuwende mensen op het nieuws...


    Here & Now

    Ik kende de broer van een jongen die overleden is op Pukkelpop, hij is samen omgekomen met zijn lief, ik ga morgen naar hun witte mars.

    Het is niet te geloven. Het waren vrienden van mijn lief. Ik vind het zo erg, als ik eraan denk... (huil)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    Ik kende de broer van een jongen die overleden is op Pukkelpop, hij is samen omgekomen met zijn lief, ik ga morgen naar hun witte mars.

    Het is niet te geloven. Het waren vrienden van mijn lief. Ik vind het zo erg, als ik eraan denk... (huil)

    Zijn dat die Wendy en Marlo?
    Alleszins, heel erg veel sterkte voor jou en de familie en vrienden !

    Beatles schreef:
    Ik kende de broer van een jongen die overleden is op Pukkelpop, hij is samen omgekomen met zijn lief, ik ga morgen naar hun witte mars.

    Het is niet te geloven. Het waren vrienden van mijn lief. Ik vind het zo erg, als ik eraan denk... (huil)

    Dat is echt erg.Als je die familie ziet wens hen veel sterkte en je lief ook.
    Jij ook heel veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 11:28 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Dat is echt erg.Als je die familie ziet wens hen veel sterkte en je lief ook.
    Jij ook heel veel sterkte.


    Dankjewel.(huil)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Zijn dat die Wendy en Marlo?
    Alleszins, heel erg veel sterkte voor jou en de familie en vrienden !


    Ja, Wendy en Marlo. (huil) En bedankt!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 11:30 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.