• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Grindylow schreef:
    Allemaal nog zo jong :/ Verschrikkelijk

    Ja echt.Zo jong en dan nog zo een verschrikkelijke dood.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik vind het echt zo erg.. Je gaat naar een festival om plezier te hebben en goeie muziek te luisteren, maar niet om dood te gaan..
    te weten dat ik daar even goed had kunnen staan en verpletterd was geweest door zo'n tent, echt verschrikkelijk gewoon!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dit gaf een vriendin door, ze had het gelezen op een forum ergens.

    " Allereest mijn steunbetuiging aan de slachtoffers. Maar aan de andere kant geloof ik als christen, zou het best een ingrijpen van God kunnen zijn die de natuur gebruikt om te oordelen. In openbaring bv (16vers21 En grote hagel(stenen), een talent zwaar, vielen uit de hemel op de mensen,) daar is het duidelijk een oordeel van God met als doel dat mensen zich bekeren en Jezus aannemen als redder en heer."

    Cassiopeiae schreef:
    Dit gaf een vriendin door, ze had het gelezen op een forum ergens.

    " Allereest mijn steunbetuiging aan de slachtoffers. Maar aan de andere kant geloof ik als christen, zou het best een ingrijpen van God kunnen zijn die de natuur gebruikt om te oordelen. In openbaring bv (16vers21 En grote hagel(stenen), een talent zwaar, vielen uit de hemel op de mensen,) daar is het duidelijk een oordeel van God met als doel dat mensen zich bekeren en Jezus aannemen als redder en heer."


    Ga weg man.

    Ik ben ook christen maar ik weet ook dat de vader dit nooit zou doen...

    Cassiopeiae schreef:
    Dit gaf een vriendin door, ze had het gelezen op een forum ergens.

    " Allereest mijn steunbetuiging aan de slachtoffers. Maar aan de andere kant geloof ik als christen, zou het best een ingrijpen van God kunnen zijn die de natuur gebruikt om te oordelen. In openbaring bv (16vers21 En grote hagel(stenen), een talent zwaar, vielen uit de hemel op de mensen,) daar is het duidelijk een oordeel van God met als doel dat mensen zich bekeren en Jezus aannemen als redder en heer."

    Omg :|


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Whatthefuck? Omfg, mag ik dat mens slaan? Jeetje, serieus. Wat is dat voor bullshit?


    Olive

    Cassiopeiae schreef:
    Dit gaf een vriendin door, ze had het gelezen op een forum ergens.

    " Allereest mijn steunbetuiging aan de slachtoffers. Maar aan de andere kant geloof ik als christen, zou het best een ingrijpen van God kunnen zijn die de natuur gebruikt om te oordelen. In openbaring bv (16vers21 En grote hagel(stenen), een talent zwaar, vielen uit de hemel op de mensen,) daar is het duidelijk een oordeel van God met als doel dat mensen zich bekeren en Jezus aannemen als redder en heer."


    ugh ze moeten op de een of andere manier toch weer God/het geloof er bij betrekken. :/


    As travars

    Maar kijk om het niet zo dramatisch te maken allemaal, ik heb toch nog een plectrum van de zanger van Veara gekregen. Vriendelijk gastje!

    Cassiopeiae schreef:
    Maar kijk om het niet zo dramatisch te maken allemaal, ik heb toch nog een plectrum van de zanger van Veara gekregen. Vriendelijk gastje!

    Toch nog iets positief (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Cassiopeiae schreef:
    Maar kijk om het niet zo dramatisch te maken allemaal, ik heb toch nog een plectrum van de zanger van Veara gekregen. Vriendelijk gastje!


    Cool! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    5 doden,niet 6.


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    5 doden,niet 6.


    Er staat bij dat het een gerucht is.


    Olive

    kom ik nu aan met mijn vraag:
    waarom heet het pukkelpop?


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    kom ik nu aan met mijn vraag:
    waarom heet het pukkelpop?

    Omdat er alleen maar mensen naartoe mogen met Pukkels :'DDD
    Nee grapje, ik weet het niet precies eigenlijk :-)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 23:00 ]

    Authors schreef:
    (...)

    Er staat bij dat het een gerucht is.

    Maar 5 is bevestigd op tv door de organisator.
    Dus dan heb je nu de juiste info.


    I need you like a heart needs a beat