• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Seel schreef:
    (...)Rond 1:58 aan de rechterkant :/


    OMG, nu zie ik het pas! Krijg er gewoon kippenvel van!

    Ik heb net blijkbaar de voorpagina van Het Laatste Nieuws gehaald met die herdenking die gisteren in Hasselt was.

    Is het vreemd dat ik me nog steeds aangedaan voel als ik er aan terug denk?

    + Holy fuck!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Is het vreemd dat ik me nog steeds aangedaan voel als ik er aan terug denk?

    + Holy fuck!

    Ik was er niet eens bij maar door het zien van al die videos voel ik me echt heel rot vanbinnen.

    Celestia schreef:
    (...)
    Ik was er niet eens bij maar door het zien van al die videos voel ik me echt heel rot vanbinnen.
    Ik was er wel bij en steeds ik er opnieuw beelden van zie, voel ik me zo vreemd van binnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het serieus twee keer in de twee laatste dagen het er weer over gehad, omdat iemand er naar vroeg. Eerst op een verjaardag, en ook gister bij het uitgaan.
    En ik heb ook nog steeds dat wanneer ik er over vertel er soms tranen in mn ogen staan ja


    As travars

    Moriarty schreef:
    Ik heb het serieus twee keer in de twee laatste dagen het er weer over gehad, omdat iemand er naar vroeg. Eerst op een verjaardag, en ook gister bij het uitgaan.
    En ik heb ook nog steeds dat wanneer ik er over vertel er soms tranen in mn ogen staan ja
    Logisch denk ik. Het is ook niet iets dat je zomaar vergeet. Er vroeg ook vorige week iemand er naar tegen mij. Tblijft een gevoelig onderwerp denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Logisch denk ik. Het is ook niet iets dat je zomaar vergeet. Er vroeg ook vorige week iemand er naar tegen mij. Tblijft een gevoelig onderwerp denk ik.


    Ja inderdaad, dat gevoel zal ook (bijna) nooit weggaan denk ik.


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, dat gevoel zal ook (bijna) nooit weggaan denk ik.
    Ik denk dat de volgende keer ik naar een festival raar zal doen en zeker als ik volgend jaar naar Pukkel zou gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vandaag had ik mijn eerste schooldag en iemand die met sommige vakken bij mij in de les zit en die oversociaal was die was bewusteloos geraakt in de chateau en die kan zich enkel nog herinneren dat ze wakker werd in de hagel. Best grillig!

    Disneyfied schreef:
    Vandaag had ik mijn eerste schooldag en iemand die met sommige vakken bij mij in de les zit en die oversociaal was die was bewusteloos geraakt in de chateau en die kan zich enkel nog herinneren dat ze wakker werd in de hagel. Best grillig!
    Dat is idd geen fijne herinnering. Bah ik mag er maar niet aan denken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 13:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik blijf die groene lucht zo eng vinden.
    Pff, ik denk meestal wel dat ik er grotendeels over ben, maar ik blijf bang als ik hoor dat het gaat onweren.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben enkele dagen geleden een meisje tegengekomen in de bus. Ze zat over me en had een gebroken hand en duidelijk blauwe plekken op haar benen. Ik zag hoe ze een bandje van pukkelpop droeg en op haar gips stond 'ik ben blij dat je nog leeft' Duidelijk wat er met haar is gebeurt :/


    Olive

    Kathryn schreef:
    Ik ben enkele dagen geleden een meisje tegengekomen in de bus. Ze zat over me en had een gebroken hand en duidelijk blauwe plekken op haar benen. Ik zag hoe ze een bandje van pukkelpop droeg en op haar gips stond 'ik ben blij dat je nog leeft' Duidelijk wat er met haar is gebeurt :/
    Awh wat triest. Die heeft dan ook geluk gehad. Ik ben blij dat ik enkel wat blauwe plekken had. Wat triest dat ze nog steeds in het gips zit en blauwe plekken heeft.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?