• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    MrsLovett schreef:
    Oneens, op een paar verhalen, die duidelijk waarschuwen, na zie je er niks van.

    Ik vind het een beetje dubbel.
    Want aan de ene kant zie je er wel de gevaren door, maar aan de andere heb ik iets van; bieden ze ook geen ideeën aan voor mensen die er wel voor openstaan?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    oneens.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Why the hell zoude daar teveel verhalen van zijn, je ziet ook veel hp verhalen en twilight verhalen en dan moet ik bieber en one direction nog niet vergeten, dus ik en het oneens.


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Oneens, het zijn verhalen waarin gezegd wordt dat het niet bedoelt is om mensen aan te sporen.


    Destroy what destroys you.

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Salander schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.

    HALELUJAH. JA!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Salander schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    the world is filled with people that we dont understand

    Fellatio schreef:
    Man wat een gezeik ook al O_O

    Kan dan ook wel in de stelling; te veel Bieber & One direction & Tokio-Hotel en al die andere hypes die voorbij zijn gekomen.,,


    Anorexia is een ziekte, geen hype.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eens, ik vind het nergens op slaan dat die troep hier op Q komt. (joehoe)


    -

    HeyApple schreef:
    -Zucht
    Gaan we weer

    ja en te veel Bdsm en sex verhalen maar daar hoor je niemand over klagen


    Je hebt zeker al die ruzies erom gemist?
    En eerljk gezegt vind ik van wel ja, het word erg veel. Waarom geen topics over gewicht en wel die stories? Beetje hypocriet.


    Your make-up is terrible

    Sinds ik Till I Collapse (volgens mij één van de eerste) las, ben ik ze wel vaker tegengekomen, lekker origineel dus. Maar ik erger me eerder aan Justin Bieber én ook van One Direction. Ben geen hater of liefhebber van Justin Bieber, maar ik hou wel enorm veel van One Direction. Het is gewoon te veel, je zult haast bijna een aparte site voor deze fanfictions moeten hebben.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Nee, want ik zie er amper wat van hoor. Tijdje geleden wel, met de hele Top 5 vol en een aantal topics, maar dat is nu allang niet meer zo ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt zeker al die ruzies erom gemist?
    En eerljk gezegt vind ik van wel ja, het word erg veel. Waarom geen topics over gewicht en wel die stories? Beetje hypocriet.


    Ik vind dat je daar een punt heb, de storys ik heb er een gelezen en trek me er niks van aan anderen misschien wel. Ik stoor me opzich niet aan de story's

    Maar waarom mag een topic over gewicht niet, maar een Pro ana story wel, het gaat beide over gewicht, te zwaar zijn, afvallen of weet ik veel wat.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!