• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jup, héé ergens ben ik heeeel benieuwd of je ook sarcastisch bent in levende lijve hahaa. Dan worden we beste vrienden, ik meen het. Ugh, mag ik je ouders lenen? Mijn moeder is aan het zeiken dat iemand me gaat ontvoeren... --'

    Hahaha, ik ben echt heel sarcastisch in het echt, alleen minder gemeen als ik je mag. 8D Niet dat ik gemeen ben. Maar gewoon zo sarcastisch dat het eng is. En mijn ouders mag je anytime hebben. ;D Alleen geloof me, als we bij de Crusio zitten, trek ik wel een zak over m'n hoofd aangezien ik een paar jaar terug bij 't Gouv hoorde. Als we in Bergen meeten dan. 8D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 15:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jup, héé ergens ben ik heeeel benieuwd of je ook sarcastisch bent in levende lijve hahaa. Dan worden we beste vrienden, ik meen het. Ugh, mag ik je ouders lenen? Mijn moeder is aan het zeiken dat iemand me gaat ontvoeren... --'

    Van mijn part geef ik je mijn nummer dat je moeder mij kan bellen en dat ik haar vertel dat Quizlet een kleine hechte site is en dat er nog nóoit zo iets is gebeurt. Ook zijn alle mensen die komen al eens gemeet en ik zorg voor je :Y)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Van mijn part geef ik je mijn nummer dat je moeder mij kan bellen en dat ik haar vertel dat Quizlet een kleine hechte site is en dat er nog nóoit zo iets is gebeurt. Ook zijn alle mensen die komen al eens gemeet en ik zorg voor je :Y)

    Je nummer?! I CAN HAS? Dan krijg je de mijne.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan, en een vriendin van me, die ook op q zit maar ik ben haar naam even vergeten, die gaat mee, omdat ik anders zo alleen in de trein zit.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oke, even opgezocht en eMatherss komt ook.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben er uit, ik ga als BabyDoll :3
    Als ik tegen die tijd mijn balletpakje heb kan ik daar misschien onderdelen uit gebruiken :"D


    Let it come and let it be

    BEARD schreef:
    (...)
    Hahaha, ik ben echt heel sarcastisch in het echt, alleen minder gemeen als ik je mag. 8D Niet dat ik gemeen ben. Maar gewoon zo sarcastisch dat het eng is. En mijn ouders mag je anytime hebben. ;D Alleen geloof me, als we bij de Crusio zitten, trek ik wel een zak over m'n hoofd aangezien ik een paar jaar terug bij 't Gouv hoorde. Als we in Bergen meeten dan. 8D


    Oké je hebt me echt keihard laten lachen met deze reactie, maar nou moet ik hopen dat je me mag hahah want je hebt schattige wangen. :'3 ECHT ik kan niet wachten, en Crusio zuigt... want het is echt een stomme plek maar ze willen zo graag een ijsje eten. Ik kan een shisha lenen en dan gaan we in een parkje op de grond zitten? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Van mijn part geef ik je mijn nummer dat je moeder mij kan bellen en dat ik haar vertel dat Quizlet een kleine hechte site is en dat er nog nóoit zo iets is gebeurt. Ook zijn alle mensen die komen al eens gemeet en ik zorg voor je :Y)


    AAAWHH, kom jij ook naar die Bergen op Zoom meeting?! Want nu wil ik je heel graag ontmoeten hihi. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    AAAWHH, kom jij ook naar die Bergen op Zoom meeting?! Want nu wil ik je heel graag ontmoeten hihi. :3

    Héel misschien.:3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Héel misschien.:3


    Dat is niet veel... ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Iedereen die me wil slaan omdat ze me haat; toestemming gegeven. 8 jaar k-1 gedaan. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Iedereen die me wil slaan omdat ze me haat; toestemming gegeven. 8 jaar k-1 gedaan. 8D


    I love you already. HIHIHI WE GAAN SAMEN DE MISDAAD BESTRIJDEN, nee grapje, oké misschien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    I love you already. HIHIHI WE GAAN SAMEN DE MISDAAD BESTRIJDEN, nee grapje, oké misschien.

    Haha ok oud-Moller deus en -insert school here- student die de misdaad bestrijden in roze panty's met een hanekam op onze koppies.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Haha ok oud-Moller deus en 't Rijks student die de misdaad bestrijden in roze panty's met een hanekam op onze koppies.


    Hahaha, ik ben niet zeker van die hanekam maar dit lijkt me geniaal. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BEARD schreef:
    Iedereen die me wil slaan omdat ze me haat; toestemming gegeven. 8 jaar k-1 gedaan. 8D

    -Hits-
    I'll hit you because I love you :3


    Let it come and let it be